Optica Rueda
La nostra mirada ets tu.
👓 Encara no coneixes les ulleres de David Beckham? Potser és hora de descobrir-les!
A més de tenir dissenys robustos, moderns i amb molta personalitat, alguns dels seus models incorporen clip de sol, una opció súper pràctica per passar de la versió òptica a la de sol en segons ☀️
I un altre detall que marca la diferència: totes incorporen lent polaritzada, que ajuda a reduir els reflexos i proporciona una visió molt més neta i confortable!
Estil, funcionalitat i tecnologia en unes mateixes ulleres 😎
21/09/2026
La teva visió també forma part del teu equipament esportiu 🚴♀️
Aquest cap de setmana, a Òptica Rueda hem estat presents a la Sea Otter, la gran fira europea dedicada al món de la bicicleta, per descobrir i compartir les possibilitats que ofereix la graduació de les ulleres esportives 👓
Si portes ulleres habitualment i practiques esport, no has de renunciar ni a la comoditat ni a una visió òptima. Pots gaudir d’una visió nítida de lluny i, alhora, consultar el GPS, el mòbil o altra informació mentre practiques la teva activitat!
👉 Hi ha diferents opcions de graduació i nosaltres t’ajudem a trobar la que millor s’adapta a tu, al teu esport i a les teves necessitats visuals.
Perquè veure-hi bé també és una qüestió de seguretat, comoditat i rendiment.
📍 Vine a Òptica Rueda i t’assessorarem!
Cada mirada és única, i les teves ulleres també ho haurien de ser 👓
A Òptica Rueda Santa Coloma t’ajudem a cuidar la teva salut visual i a trobar el model que millor s’adapta a les teves necessitats, al teu estil i al teu dia a dia!
📍 Ens trobaràs al C/ Centre, 13, a Santa Coloma de Farners.
Vine a visitar-nos i t’assessorarem! ✨
02/09/2026
Canvia la teva mirada i dona-li un toc de color! 👀
Les lentilles de colors et permeten descobrir noves tonalitats de manera còmoda i natural!
I atenció! 👉 Els colors que veus en aquesta publicació són només una petita mostra de totes les opcions que tenim disponibles.
🎨 En tenim moltes més i, el millor de tot, tenim mostres per provar-les!
Passa per qualsevol de les nostres òptiques, descobreix totes les tonalitats i troba el color que més t’agrada 😉
26/08/2026
La sensació de sequedat, picor, irritació o incomoditat poden estar relacionades amb una alteració de la superfície ocular, com la disfunció de les glàndules de Meibomi👇
Per ajudar-te a recuperar el confort, a la nostra òptica comptem amb MyMask, una teràpia que treballa de manera integral sobre les parpelles superiors i inferiors.
💧 Una solució pensada per cuidar la salut ocular
✨ Una teràpia còmoda i totalment indolora
Perquè veure-hi bé també és sentir-te bé. Descobreix MyMask a la nostra òptica!
19/08/2026
0,6 segons. Això és tot el que cal ⚡️
Per adaptar-se a tu, a la llum i a cada canvi de condicions!
Les e-sense detecten les variacions de llum i ajusten automàticament les seves lents de C1 a C3 en només 0,6 segons. I ho fan gràcies a l’energia solar, sense bateries, sense carregadors i sense que t’hagis de preocupar ☀️
Tu només concentra’t en el que importa: moure’t, gaudir i donar-ho tot 🚴♀️🏃♂️
evileye
13/08/2026
Els teus ulls poden estar sans... Però això no vol dir que treballin de la manera més eficient 👀
Hi ha situacions en què llegir costa més del compte, apareix cansament després d'estudiar o treballar, o mantenir la concentració es fa difícil.
👉 A l'Òptica Rueda t'ajudem amb la teràpia visual, un programa d'exercicis personalitzat que entrena habilitats com l'enfocament, la coordinació entre els dos ulls i els moviments oculars.
Cada persona és diferent, i per això adaptem el tractament a les necessitats de cada pacient perquè pugui gaudir d'una visió més còmoda i eficient en el seu dia a dia ✨
05/08/2026
La nova col·lecció 2026 d'ulleres de sol Off-White està carregada de personalitat 🕶️
A les nostres òptiques hi trobaràs una àmplia selecció de models perquè puguis escollir aquell que millor encaixa amb el teu estil!
Des de dissenys més atrevits fins a opcions més elegants, hi ha unes Off-White esperant-te ✨
De totes les ulleres que apareixen a les fotos, quina és la teva preferida? Et llegim als comentaris! 💬
29/07/2026
☀️ Aquest estiu, que no els falti ni la diversió ni la protecció!
Entre les nostres opcions de sol per als més petits hi trobareu les Etnia Kids: ulleres divertides, colorides i pensades perquè gaudeixin de cada aventura sota el sol amb la protecció que necessiten 🌈
Perquè protegir els seus ulls també pot ser una manera de posar-hi color i molta personalitat! 💛
Vine a descobrir-les i troba el model perfecte per a ells 🕶️
20/12/2020
No has trobat cap regal? Donc et proposem unes ulleres de sol DIOR amb el 40% de descompte!!!
Vine a les nostres òptiques i pregunta'ns!
31/08/2020
🍁 Arribat el setembre toca reprendre l'horari de tardor!
03/07/2020
Comencem horari d'estiu. Dissabtes TANCAT. 😊
24/03/2020
Els serveis mínims d'obertura als centres de C/Lorenzana i C/Migdia seran de 10:00h a 14.30h.
Per a reposicions i consultes podeu localitzar-nos als telèfons:
☎ 972224545 Girona
☎ 972206226 Girona
Us demanem a tots prudència i responsabilitat.
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.
Categoría
Teléfono
Página web
Dirección
Bisbe Lorenzana 33
Girona
17002
Horario de apertura
| Lunes | 09:30 - 13:30 |
| 16:30 - 20:30 | |
| Martes | 09:30 - 13:30 |
| 16:30 - 20:30 | |
| Miércoles | 09:30 - 13:30 |
| 16:30 - 20:30 | |
| Jueves | 09:30 - 13:30 |
| 16:30 - 20:30 | |
| Viernes | 09:30 - 13:30 |
| 16:30 - 20:30 |
Notificaciones
Sea el primero en enterarse: le enviaremos un correo electrónico cuando Optica Rueda publique novedades y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin y puede darse de baja en cualquier momento.