HVC Roc Verd

HVC Roc Verd

Compartir

TENIM UNA MAXIMA PRIORITAT: TENIR CURA DELS QUE MES T´ESTIMES

Seminari de traumatologia a càrrec del Dr. Josep de la Fuente 03/04/2018

Seminari de traumatologia a càrrec del Dr. Josep de la Fuente El Dr. Josep de la Fuente impartirà un seminari de traumatologia que tindrà lloc en el Col·legi Oficial de veterinaris de Barcelona COVB.

29/03/2018

Tot l’equip de l’Hospital Veterinari de Catalunya volem desitjar als nostres clients, amics, companys i coneguts una Bona Pasqua!

Primera protecció antiparasitària - Blog Hospital Veterinari de Catalunya 28/03/2018

Primera protecció antiparasitària - Blog Hospital Veterinari de Catalunya Aquesta setmana la Dra. Rosa Jarandilla del centre Anoia Veterinària Olesa, ens explica la importància de la desparasitació en les nostres mascotes.

El Dr. Josep de la Font ponent al X Congrés Postmáster de Especiaistes en Traumatologia i Ortopèdia per la UCM. 27/03/2018

El Dr. Josep de la Font ponent al X Congrés Postmáster de Especiaistes en Traumatologia i Ortopèdia per la UCM. El Dr. Josep de la Fuente ponent al X Congrés Postmáster d'Especialistes en Traumatologia i Ortopèdia organitzat per la UCM.

VÍDEO: "Cafè Debat: Marc Pérez i Pol Quintana", educar els gossos 23/03/2018

VÍDEO: "Cafè Debat: Marc Pérez i Pol Quintana", educar els gossos En aquesta entrega del Cafè Debat parlem amb Marc Pérez, veterinari de l’Hospital Veterinari de Catalunya, i Pol Quintana, educador, ensinistrador i terapeuta caní. Veurem com s’han d’educar els gossos, si la gent sap com els ha de cuidar i obrirem debats com el de l’abandonament i la rec...

Com subministrar medicació a la nostra mascota? - Blog HVC 21/03/2018

Com subministrar medicació a la nostra mascota? - Blog HVC La Irene Navarro Solheim, infermera veterinària de l'HVC Roc Verd, ens dóna alguns consells per subministrar medicació a les nostres mascotes.

20/03/2018

La Lilian López és infermera veterinària del nostre Centre Veterinari Castelao.
Avui ha realitzat una nebulització com a teràpia per un problema respiratori.

Els g*ts també es constipen i poden experimentar problemes respiratoris més greus ocasionalment. Si el teu g*t té dificultat per respirar, és important demanar una cita amb el veterinari per poder determinar la causa de la congestió i oferir el tractament respectiu.

Per a més informació contacta'ns >>> hvc.cat/ca/contacte

Cas Clínic Dr. Josep de la Fuente - Gammagrafia i TAC pel diagnòstic de coixeres 16/03/2018

Cas Clínic Dr. Josep de la Fuente - Gammagrafia i TAC pel diagnòstic de coixeres Cas Clínic Dr. Josep de la Fuente de l'HVC sobre la utilització de la Gammagrafia i del TAC en el diagnòstic de les coixeres.

Què és la Leishmaniosi - Blog Hospital Veterinari de Catalunya 14/03/2018

Què és la Leishmaniosi - Blog Hospital Veterinari de Catalunya La Dra. Carla Roch de l’HVC, ens explica què és Leishmània, símptomes, prevenció i tractament. Més informació al Blog de l'HVC.

13/03/2018

WELCOME Xyra

Photos from Hospital Veterinari de Catalunya's post 12/03/2018
¿Quieres que tu empresa sea el Tienda De Mascotas mas cotizado en Barcelona?
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Categoría

Página web

Dirección


AVINGUDA CORNELLA, 127
Barcelona
08950