Arep

Arep

Compartir

Treballem per millorar la qualitat de vida de persones amb problemàtica derivada de la salut mental i

L'Associació Arep per la salut mental, va ser fundada a l’any 1979 davant la manca de serveis per a la inserció comunitària de persones amb malaltia mental.A partir d’aquí es van creant diferents serveis i recursos adreçats a la millora de les persones amb una malaltia mental i de les seves famílies.

Photos from Arep's post 04/06/2026

🏀 “Dimarts 2 de juny al CEM Guinardó va tenir lloc la Trobada de bàsquet 3x3, organitzada pel SRC d’Arep.

Durant tot el matí, diversos serveis i entitats de la Xarxa de Salut Mental van poder participar en una jornada d'esport i diversió, protagonitzada per l'esperit d'equip i la companyonia.

Tornarem a la propera trobada, després d’estiu. Fins llavors!

Photos from Arep's post 03/06/2026

❓Tens dubtes sobre el col·lectiu LGTBIQA+?
❓Vols preguntar alguna cosa però et fa vergonya?
❓Hi ha conceptes que no acabes d’entendre?
❓T’agradaria conversar-ne en un espai tranquil?

🏳️‍🌈🏳️‍⚧️ Vine a la Trobada oberta i transversal que organitzem des de la Comissió LGTBIQA+ d'Arep!

📍 Centre Cívic Can Clariana
📅 19 de juny
🕙 De 10h a 12h

Una jornada sobre diversitat afectiva, sexual i de gènere sense judicis ni tabús, on
persones voluntàries de la comissió LGTBIQA+ compartirem reflexions i intentarem resoldre dubtes amb cura i respecte.

ℹ️ Activitat gratuïta i oberta a tothom. Cal inscripció prèvia a través del QR* abans del 17/06/2026.

* Per garantir un espai respectuós per totis i poder preparar les respostes amb cura, hauràs d'enviar les teves preguntes a través del formulari.

T'hi esperem!

+ +

Photos from Arep's post 03/06/2026

🏐 Compartim algunes imatges de la Trobada de Voleibol Inclusiu de divendres passat, a l'Escola Segre, organitzada per Arep i el Club Esportiu Fabra i Coats. Hi vam assistir una cinquantena de persones vinculades al SRC, al KMK i a altres entitats.

Photos from Arep's post 02/06/2026

🎭 El grup d teatre Expressa’t d’Arep va participar, per segon cop, a L’Altre Festival, el festival d Arts escèniques i Salut Mental, que es celebra cada últim cap de setmana de maig al Recinte Fabra i Coats. Novament sota la batuta de la dramaturga Elisenda Guiu, les persones participants van oferir una amena proposta en què es preguntaven per a què serveix el teatre. La conclusió va ser: el teatre també pot ser una excel·lent teràpia!

Una gran experiència en què van participar la Catherina, la Cristina M, la Cristina Q, la Idarys, el Juanmi i la Pilar.

29/05/2026

📢 AVUI!
🏐 Trobada de voleibol adaptat i inclusiu

📅 29 de maig, de 17:30h a 19:30h
📍 Escola Segre (C/Segre 35)

ℹ️ Activitat gratuïta i oberta a entitats, clubs, escoles, famílies i tothom que s'hi vulgui apropar.

👉 Jugarem amb la modalitat inclusiva NEWCOM, pensada pel joc en equip i perquè ningú no es quedi fora.

🎁 Entregarem un obsequi a tothom que hi participi, i tancarem la jornada amb un pica-pica.

📧 Inscripcions: [email protected] (indicar nom i edat)

Organitzat pel Club Esportiu Fabra i Coats i l'Associació Arep per la Salut Mental, amb la col·laboració del Districte de Sant Andreu.

26/05/2026

🏐Aquest divendres, vine a jugar amb nosaltres! Trobada de voleibol adaptat i inclusiu

📅 29 de maig, de 17:30h a 19:30h
📍 Escola Segre (C/Segre 35)

ℹ️ Activitat gratuïta i oberta a entitats, clubs, escoles, famílies i tothom que s'hi vulgui apropar.

👉 Jugarem amb la modalitat inclusiva NEWCOM, pensada pel joc en equip i perquè ningú no es quedi fora.

🎁 Entregarem un obsequi a tothom que hi participi, i tancarem la jornada amb un pica-pica.

📧 Inscripcions: [email protected] (indicar nom i edat)

Organitzat pel Club Esportiu Fabra i Coats i l'Associació Arep per la Salut Mental, amb la col·laboració del Districte de Sant Andreu.

Photos from Arep's post 25/05/2026

💼 El SIOAS visita la fira d’ocupació JOBarcelona

Des de l’equip del SIOAS vam assistir dimecres passat a la fira d’ocupació JOBarcelona, una jornada plena d’oportunitats i aprenentatges orientats al món laboral.

Durant el dia vam participar en diferents xerrades i tallers sobre com millorar el nostre CV, potenciar la imatge professional a LinkedIn i afrontar amb èxit entrevistes ràpides de selecció.

A més, vam conèixer empreses de diversos sectors i vam tenir l'oportunitat de parlar directament amb els seus equips per descobrir de prop el seu funcionament. Algunes persones participants també van aprofitar per presentar la seva candidatura i inscriure’s a vacants disponibles.

Una experiència molt enriquidora per continuar desenvolupant eines, confiança i noves oportunitats professionals!

23/05/2026

📢 Trobada: El Dret a decidir en Salut Mental - Introducció QualityRights

📅 Dijous 4 de juny
🕐 17:00h
📍 Sala Arrels de l'Ateneu l'Harmonia, recinte Fabra i Coats (c/Sant Adrià 20, Barcelona)
ℹ️ Organitzat pel Servei de Rehabilitació Comunitària d'Arep, ActivaMent i Obertament.
📧 Cal inscripció prèvia enviant un mail a [email protected] o [email protected].

Photos from Arep's post 22/05/2026

Des del KMK i XarxaJoves vam assistir ahir a la jornada "Joves, diversitat i salut mental: claus i eines professionals per un abordatge intercultural", a l'Espai veïnal Calàbria 66.

L'objectiu de la jornada va ser la presentació de la Guia per incorporar la perspectiva intercultural als programes de suport al malestar emocional per a joves, elaborada pel Departament de Salut Mental de l'Ajuntament de Barcelona, amb una sèrie de taules de debat entre professionals.

Barcelona.cat

Photos from Arep's post 22/05/2026

💄 Dilluns passat, les persones participants dels programes de l'Àrea Laboral van prendre part en un taller de maquillatge professional a l'escola Thuya
().

L'aprenentatge d'algunes de les tècniques i eines utilitzades en el sector de la imatge personal va servir com a oportunitat per treballar la confiança i la creativitat i per explorar nous interessos professionals.

Gràcies a l'equip de Thuya per la vostra acollida!

Amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

¿Quieres que tu organización sea el Organización Sin Fines De Lucro mas cotizado en Barcelona?
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Página web

Dirección


Passeig Maragall, 124
Barcelona
08027

Horario de Apertura

Lunes 08:00 - 17:00
Martes 08:00 - 17:00
Miércoles 08:00 - 17:00
Jueves 08:00 - 17:00
Viernes 08:00 - 17:00