Json
27/05/2022
:)
16/05/2022
مردم ۲ نوع هستند
بخشنده و گیرنده
گیرنده ها بهتر میخورند
اما بخشندگان بهتر میخوابند . . .
25/04/2022
برای همه خوب بخوایم🤍🧸
#ساری #اصفهان #زندگی #دل #آرامش #شیراز #تهران #مشهد
03/10/2020
سلاممممم
تو این مدتی که نبودم کلی تکنولوژی و ترفند جدید بوجود اومده و کشف کردم که میخوام بهتون یادشون بدم اما ی مشکل داریم اونم اینکه کسی حمایت نمیکنه
پس همه این پست رو لایک کنید و برای دوستاتون بفرستید ☺️👍🏻
ببینم ارزششو داره یا نه😅❤️
نظراتتون و ایده هاتونو هم توی کامنت ها بنویسید 👍🏻❤️
❤️👌🏻
15/09/2020
چی میدونی ازش ؟
اینجا بنویس 😊👍🏻❤️
هشتگ های مرتبت رو بزنین 👌🏻❤️
31/08/2020
خیلی ها نمیدونن چه سیزده هایی رو ما روی چمن های ویندوز بدر کردیم و چه خاطراتی رو توی ذهنمون ثبت کردیم
کیا یادشونه؟
هر کی اینجارو میشناسه کامنت بذاره😂❤️
#ماکروسافت #ویندوز #چمن #طبیعت #کد #مهندس #کامپیوتر #
17/08/2020
.
انگیزت برای شروع برنامه نویسی چی بود؟
الان انگیزت چیه؟
#کدنویسی
#کدنویس
14/08/2020
.
برنامه نویس کیست؟
کسی که مشکلاتی که نمیدونید دارید رو به روشی که نمیتونید متوجه بشید حل میکنه
جمله سنگین بود!!😅نفری دو کامنت بذارید این دفعه😂❤️
#دولوپر #زندگی #کامپیوتر #سینگل #رل
11/08/2020
از اونجایی که دیدم تعداد برنامه نویس های دختر .
پیج کم نیست گفتم یه پست اختصاصی براشون بذارم!
دمتون گرم خداییش که پشتکار و انگیزش رو دارید که برنامه نویسی کنید
اونم توی جامعه ای که دختراش خودشون رو میزنن به خستگی و از زیر بار هر مسئولیتی شونه خالی میکنن!
از سختیهای یادگیری برنامه نویسی یا هر مشکل دیگه ای که دارید توی کامنت ها بنویسید برامون!
چون حتما مشکلاتی توی این راه براتون وجود داشته وگرنه تعداد برنامه نویس های دختر بیشتر بود و انقدر کمیاب نبودن😁
خلاصه که حال کردم تعدادتون رو توی پیج دیدم،کامنتاتون رو خوندم و پیگیری و جدیتتون توی آموزش ها رو حس کردم!
موفق باشید همگی!
یه دختر برنامه نویس تگ کن یکم حس خوب بگیره!😊❤
اولیشو خودم تگ میکنم
#دختر #سخت #تلاش #کوشش #مسابقه #تگ #منشن #فالو #حمایت #ایران
06/08/2020
سلام سلاممممم😇🌎
یه خبر باحال :
تعداد لایک های این پستم برسه به ۱۰۰۰ یک سورپرایز دارم براتون که عاشقتش میشید
و به درد همتون میخوره 😁
پ.ن. در حال برسی وضعیت سهام شرکت در ماه گذشته
#ترفند #لایک #جایزه #سورپرایز #بورس #سهام #تکنیک #وبسایت #جذاب #خفن
01/08/2020
حتما دیدید که خیلی از مغازهها این روزا در حال جمع کردن هستند و این واقعا ناراحت کننده هست. اما علتش چیه؟
کسب و کار سنتی و فیزیکی، نمیگم بده ولی عیب بزرگش اینه که هزینههای سربار زیادی داره، مثل اجاره مغازه، پول ویترین، هزینه فروشنده، هزینههای آب و برق، کولر گازی و ایاب و ذهاب و غیره.
وقتی وارد شرایط رکود یا تورم میشیم و مشتریها کم میشه، این هزینههای سربار خودش رو نشون میدن و صاحب کسب و کار چون فروشش کم شده از پس این هزینهها بر نمیاد و کسب و کار از بین میره.
درعوض کسب وکار مدرن، مزیت بزرگش دقیقا همینه، که برعکس کسب و کارهای سنتی هزینههای سربار خیلی خیلی کمتری داره.
به خاطر همینه که توی این شرایط، خیلی از کسب و کارهای مدرن نه تنها نزول نکردن بلکه مشتریانشون بیشتر هم شده.
خیلی از دانشجویان من و اعضای آکادمی ثروتمندان جدید، وقتی باهاشون صحبت میکنم همین رو میگن که درآمدشون بیشتر هم شده.
تو کسب و کارت سنتی هست یا مدرن؟ تو کامنت نظرت رو برام بنویس👇👇👇👇...................................
#کسبوکاراینترنتی #کسبوکارموفق
26/07/2020
این پست رو میخوام یکمخارج از موضوع پیج صحبت کنم
کسایی هستن تو زندگیتون که همیشه هواتونو دارن و همیشه حال بهتون میدن؟
اگه نیست که واقعا نصف ضرر کردی بد جور😅❤️
اما اگر همنچین فرشته هایی رو توی زندگیت داری تگش کن این زیر تا اونم بدونه قدرشو میدونی
و حواست به کارایی که میکنه هست !!!
واقعا ممنونم بخاطر اون روز
خیلی حال داد!!!
❤️b ❤️mahnemay ❤️
❤️
Klicken Sie hier, um Ihren Gesponserten Eintrag zu erhalten.
Kategorie
Webseite
Adresse
Mainz
55116