Vox Digital
Fa-ti vocea auzita in online.
16/01/2026
6 ani mai tarziu ne-am gandit sa mai postam pe aici. Ce? Ati crezut ca am disparut? N-am disparut, doar am lucrat incognito 🕵️♀️ la tot felul de proiecte alaturi de clienti noi sau clienti deja "de-ai casei".
Curiosi ce am mai facut? Listam mai jos cateva site-uri la care am lucrat recent si promitem povesti, insights si lucruri interesante despre ele si despre munca noastra din ultima vreme. Stati aproape!
Postam curand... sau poate prin 2032, peste inca 6 ani!🙃
10/01/2020
CPP
Nu e un fel de SPP si nici un Control. Este Costul pe cumparatura (Cost Per Purchase).
Nu este acelasi lucru cu ROAS (Return on Ad Spend), termen discutat in postarea anterioara, dar este strans legat de acesta. Practic, ne arata cat investim pentru fiecare cumparatura generata.
Suma investita in reclame/ numarul de cumparaturi generate de acea reclama = CPP
1947,71 RON / 92 cumparaturi = Cost pe cumparatura, deci in cazul dat 21,17 RON.
E mult? E putin? Depinde de ceea ce vinzi. Poate fi profitabil, poate fi extrem de pagubos sa vinzi un produs cu 21,17 RON! Trebuie sa iti cunosti foarte bine procesele si costurile interne. Este important sa comunici cu agentia costul pe cumparatura ideal si costul pe cumparatura maxim admis!
Nu te lasa impresionat dar nici intimidat de cifre. Cu cat costul pe cumparatura este mai mic, iar valoarea fiecarei cumparaturi e mai mare, cu atat o vei simti in contul business-ului tau!
Poti observa in Screenshot-ul din imagine, ca pe masura ce costul pe cumparatura scade, ROAS-ul creste. Acesti doi indicatori trebuie urmariti impreuna pentru o viziune cat mai realista asupra a ceea ce se intampla cu afacerea ta.
Vanzari multe va dorim!
09/01/2020
ROAS
"Suna complicat... cm se calculeaza? E bine sa fie mare sau mic?"
Return on ad spend (ROAS)... adica de cate ori ti s-au intors tie banii investiti. Sa speram, deci, ca nu incepe cu 0, Doamne fereste 😅!
Asadar, in screenshot-ul de mai jos, vedem ROAS incepand de la 11.32, urcand chiar pana la 22.69. Adica, in functie de setul de reclame, banii investiti s-au intors de 11 ori pana la 22 de ori.
Prima linie din coloana: 26.35 RON cheltuiti pe reclame au generat 2 vanzari in valoare de 598 RON. ROAS = 598/ 26.35, deci ROAS = 22.69
Cat e bine sa fie ROAS? Cat mai mare, cu atat mai bine. Limita de jos, se calculeaza stiind mai multe variabile: costul de productie al produsului, manopera, costurile de transport etc.
Poate sunt produse/ servicii cu marja de profit foarte generoasa si sa ramana profitabil chiar daca o conversie se intampla la 50% din pretul de vanzare! Insa sunt produse care nu-ti permit mai mult de 10% din pretul produsului ca buget de reclame. Asadar, cu cat mai mare ROAS-ul, cu atat mai bine!
Un sfat privind acest indicator este sa nu va imbatati cu apa rece. ROAS-ul contului din screenshot nu este in medie 22, pentru ca doar 2 conversii s-au desfasurat la respectivul return. Cele mai multe si anume 86, au avut un return de 12.47 ori fata de suma investita. Este bine sa ramai realist cu privire la acest indicator si sa fie in crestere pe masura ce inveti despre audienta business-ului tau, insa daca "s-a intamplat" un boom in unul din teste, nu inseamna ca acela va fi ROAS-ul tau de acum inainte.
Recomandam rabdare si multa munca facuta cu cap, iar apoi ROAS-ul sigur va merge in sus!
08/01/2020
Bounce Rate!
Ai auzit de el? Dar oare ce inseamna? Si este bine sa fie spre 0% sau spre 100%?
Simplu si pe intelesul tuturor, Bounce = Saritura tradus din limba engleza. Asadar, indicatorul Bounce Rate arata cati vizitatori ai site-ului tau "sar" afara de pe el, imediat d**a ce l-au accesat, fara sa faca o actiune: click pe buton, scroll in pagina, vizitat alta pagina etc.
E bine, deci, ca oamenii "sa sara" din site-ul tau imediat ce au ajuns pe el? Evident, raspunsul este NU. Dincolo de dorinta de a-i tine pe vizitatori cat mai mult pe site, daca Bounce Rate-ul este crescut, asta poate insemna ca reclamele tale ajung la oameni care gasesc site-ul tau irelevant. Poate ca textul reclamei ii induce in eroare, poate interesele setate/ cuvintele cheie alese pentru reclame sunt gresite si creeaza o impresie falsa.
Cat ar trebui sa fie bounce rate-ul? Depinde foarte mult de industria in care activezi. Noi tindem spre 0, dar nu e posibil totdeauna. Insa daca depasim 10% Bounce Rate, inseamna ca trebuie sa ne straduim mai tare.
Asadar, nu e important doar CATI oameni ajung pe site, ci si cat de relevant este site-ul tau pentru ei. Bounce Rate-ul este, asadar, strans legat de rata de conversie, caci daca ai un Bounce Rate mare, nu are sens sa te intrebi de ce din 1000 de vizitatori nu a cumparat niciunul. S-ar putea ca rata de Bounce sa fie chiar si 80%, deci raman doar 200 de utilizatori relevanti afacerii tale! Nu te pacali singur, fii realist cu indicatorii, caci doar asa vei putea avea un business mai sanatos.
In final, va dorim Bounce Rate cat mai mic si in scadere!
Pe data viitoare!
25/10/2019
A trecut ceva vreme de cand nu ne-am auzit!
Ne-am gandit ca nu postam deajuns de mult despre proiectele la care am lucrat sau la care lucram, asa ca ne propunem sa o facem mai des.
Si o luam din urma, pentru ca ne sunt dragi toti cei cu care am lucrat si n-am vrea sa se supere vreunul.
Incepem de data asta cu Co Laboratory, nu pentru ca ne mandrim ca le-am facut noi landing page-ul prin care isi prezinta munca, ci pentru ca vrem sa va spunem ca deja a trecut mai bine de o luna de cand si-au deschis propriul magazin de design pe Calea Dudesti 140! Ii gasiti de luni pana sambata intre 8:00 si 17:00, iar online ii gasiti, desigur, pe
Co Laboratory: arhitectura de interior | design de produs | productie Co Laboratory este un laborator de design si producție unde concepem atat proiecte custom, cât și proiecte-experiment de arhitectură și design. Incurajăm colaborarea cu oameni specializati in anumite domenii, promovam minimalismul, economia circulara, reciclarea si designul responsabil.
11/07/2019
Noi folosim intens Trello pentru a ne organiza task-urile pe proiecte si pe departamente.
Insa iata ca unii il folosesc cu succes chiar si in organizarea calatoriilor! Si mai si castiga premii pt asta 😎 Congrats, chiar tare!
https://blog.trello.com/travel-trello-award-winning-board
Travel With Trello: How To Create An Award-Winning Travel Board If you could jet off to anywhere in the world, where would you go? Meet the winner of the Trello travel campaign and learn from her how to create an "award-winning" board that will finally motivate you to take that international trip.
05/07/2019
Nu ne plictisim in birou. Insa... recunoastem! Panda cel plictisit (Bored Panda) ne distreaza din cand in cand :))
Care e favoritul tau? Noua ne place #7 😂, desi mai mereu suntem cu castile pe urechi!
59 Hilariously Infuriating Examples Of User Interface That Even Satan Himself Couldn’t Come Up With What if web developers suddenly stopped caring about user-friendliness? The internet would become a cruel place. This idea has intrigued a few programmers so much that they have started competing on reddit, to try and figure out who can come up with the meanest torture device.
06/06/2019
Bucurosi ca RPC Group, unul din clientii nostri din Vestul Romaniei continua sa construiasca, iar ultima noutate este cartierul pe care ei il vor ridica pana la final de an intr-un cartier istoric al Timisoarei: cartierul Freidorf!
Mai multe afli pe site-ul lor: https://www.rpcgroup.ro/oportunity-freidorf/
Oportunitatea este cat se poate de clara: un cartier mixt, un concept aerisit, finisaje de calitate, garantia lucrarilor bine executate si pozitionare intr-un cartier istoric al Timisoarei, aflat in plina dezvoltare: Freidorf!
Afla mai multe despre noul cartier construit de RPC Group, Oportunity, compus din 6 blocuri in regim P+1+Er, insumand 36 de apartamente cu 2 si 3 camere alaturi de 11 duplexuri, insumand un total de 22 de locuinte.
Termen de predare? Decembrie 2019! Iar pentru cei hotarati care vor fi primii cumparatori, avem preturi speciale!
https://www.rpcgroup.ro/oportunity-freidorf/
05/06/2019
Stiti care e partea frumoasa in online?
Fusul orar sau locatia sunt lucruri care nu prea conteaza cat timp exista o comunicare eficienta.
Asadar, reusim sa legam colaborari chiar si cu clienti de peste ocean, care functioneaza pe un fus orar cu peste 9 ore diferenta.
Un exemplu bun ar fi https://matkas.com, companie ce vinde produse de ingrijire faciala pe teritoriul USA, alaturi de care am inceput o colaborare pentru promovarea produselor lor!
MATKAS - Pure Layers of Beauty I love the feel of it instantly working under my eyes. When I remove it after 20 minutes, I can feel the smoothness and tightness of my skin under my eyes instantly. Love this.
21/05/2019
Pregatim terenul pentru cateva mutari importante alaturi de unul din partenerii nostru, Zuriell!
Pana cand putem da mai multe detalii, va invitam la cumparaturi online, pentru ca cel mai bun loc pentru notitele intalnirilor tale este cu siguranta agenda Zuriell! 😍
https://www.zuriell.com
09/05/2019
Voi unde aveti email-urile companiei dumneavoastra? Hosting-ul pentru site coincide cu serviciul de email?
Iata 6 motive pentru care si noi recomandam separarea acestora si mutarea email-urilor pe un serviciu dedicat acestora.
6 Reasons Why Your Email Should Not Be Hosted With Your Website - GlobalSpex Internet Marketing As a web designer, I’ve been hosting websites for my clients for about 10 years now. I like being able to provide a service to my customer where I have a bit of control over the server configuration and I am not reliant on someone’s poor customer service or lack…
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Splaiul Unirii 160
Bucharest