CreaRe

CreaRe

Del

Her vil jeg vise frem skulpturer jeg lager i ull og leire. Kom innom for å ta en titt eller kjøpe noe! Dere kan også komme med ønsker og bestillinger.

CreaRe betyr «å lage» eller «å skape» på latin og er et brukbart navn på et virtuelt galleri for en tidvis kreativ Renée. Men kanskje er Nips et bedre navn? Nips som forkortelse for "niks penger i sånt", inspirert av en favoritt kollega som minnet meg på at folk har nok nips ; )
Salg er ikke det viktigste (så lenge jeg er heldig å ha jobb), men det er gøy å vise fram det jeg lager og kanskje få no

11/04/2024

Både denne fiskeflokken og den forrige har blitt til postkort. Tenkte jeg kunne sette sammen noen pakker med kort til gaver og til salg hvis noen liker fiskekort 😁

My little flock of fish 💙 
.
Every day last year 170000 salmon died in Norwegian salmon farms. In total 62.7 million salmon. In addition there was high mortality before the young salmon were placed in the sea cages. Is this ok?

#animalwelfare #ethical #fish #funnyfish #brettefnatt #madebyme #klippoglim #flockoffish # 24/02/2024

Og så til dagens ferske fisk! Nesten ferske hvertfall. Jeg fant noen brettefnatter jeg hadde laget en gang i fjor og nå har klippet og limt, malt og farget for å lage noen koselige fisk. Jeg pleier å ha en bunke hjemmelagde kort liggende som kan brukes til bursdager og «takk-for-invitasjonen», men nå er det nesten tomt i skuffen. Kanskje jeg skulle få laget noen mindre kort av disse? De er er upraktisk store (A4).

My little flock of fish 💙 . Every day last year 170000 salmon died in Norwegian salmon farms. In total 62.7 million salmon. In addition there was high mortality before the young salmon were placed in the sea cages. Is this ok? #animalwelfare #ethical #fish #funnyfish #brettefnatt #madebyme #klippoglim #flockoffish #

03/12/2023

Jeg startet på denne julekrybben i fjor. Da kom Jesus, Maria, Josef, hydrene, engelen og de hellige tre konger på plass. Et veldig koselig prosjekt. Jeg hadde kameler, sau og ku i mini-størrelser fra før, men nå har det kommet tre svære kameler og et esel. Mini-dyrene får fremdeles være med. Kanskje lager jeg en større ku og okse før jul. Det er vanskelig å lage fin film med vindu bak, men dere får vel et lite inntrykk. FB lar meg ikke legge på musikk, men på IG-reelsen () synger Elvis om Betlehem. God adventstid alle sammen. Selv om alt går feil vei i verden… 😔

Photos from CreaRe's post 11/11/2023

Jeg har laget en ny flokk med snipp og snapp for å kunne lage en god bruksanvisning. Det ble et hyggelig kurs med flinke damer i Sandnes Husflidslag ❤️ Disse to snipp-snappene skal flytte hjemmefra og gleder seg til å feire jul i sitt nye hjem 💚

15/08/2023

Al Vi by Janicke har invitert meg til å holde Snipp og Snapp kurs på husfliden i Sandnes til høsten. Det er lenge siden jeg har laget sånne nå, så jeg har øvd litt. Kan bli gøy! Ta kontakt hvis du er interessert i å lære hvordan disse lages. De er koselige å ha i juletreet 💚😁

08/08/2023

Denne lille bjørnefamilien ble ferdig og fotografert rett før ferien 🥰 Syns de ble koselige ☺️

Vil du plassere din bedrift på toppen av Interiørtjeneste-listen i Stavanger?
Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.

Telefon

Nettsted

Adresse


Brattebakken 3
Stavanger
4028