Indekshuset
Velkommen til Indekshuset sentralt i sentrum på Solli Plass, med en av Oslos beste kontoradresser!
14/08/2020
Vi anbefaler et besøk til nyåpnede Frenchie!
Bienvenue!🍷
Velkommen til fantastiske Frenchie! En grenseløs bistro midt i hjertet av Solli plass! Vi åpner dørene fredag 7. august og gleder oss sånn til å se dere🤩
14/08/2020
Lokaler til leie!
Byens beste utsikt? Henrik Ibsens g*te 100 (Indekshuset) er et landemerke i Oslo Sentrum, og et svært attraktivt leieobjekt i prestisjesegmentet. Indekshuset er det høyeste bygget i denne delen av byen, og har en spektakulær utsikt.
20/07/2020
Engasjerte og positive servitører- kokker I august åpner vi Frenchie, en grenseløs bistro på Solli plass i Oslo. Nå ser vi etter deg som er engasjert, positiv og brenner for vår bransje, vil lage deilig mat og formidle herlige gjestopplevelser. Vi er opptatt av å være en trygg, god og lærerik arbeidsplass for våre ansatte. Vi er al...
Gratulerer med dagen til dere alle sammen på en veldig spesielle 17. Mai!
🌿🇳🇴🌿🇳🇴🌿🇳🇴🌿🇳🇴🌿🇳🇴🌿🇳🇴🌿
12/12/2019
Da er innsamlingen avsluttet. 85 gaver er levert til Barnas stasjon. Tusen takk!
Riktig God Jul! 🎄
Juletreet vårt ønsker seg gaver. Vi er også i år med på Nordic Choice Hotels juleaksjon:
24/04/2019
Flytte inn her?
Indekshuset - Solli Plass - 1 020 kvm kontor Sommeren 2017 åpnet Kverneriet dørene sine i eiendommen, og sommeren 2018 åpnet også C’est la Bab en ny spennende restaurant i bygget. I tillegg huser eiendommen også et stort SATS treningssenter. Uteområdet er under oppgradering, i tillegg oppgraderes inngangsparti/vestibyle. Tvers over g*t...
05/04/2019
Höegh Eiendom AS on LinkedIn: "Praktisk, tidsbesparende og #bærekraftig! Les mer om #HöeghEiendom sitt fokus på #miljø - samarbeid med Buddy Electric AS og bruk av #BuddyBike. " April 4, 2019: Höegh Eiendom AS posted an article on LinkedIn
28/03/2019
Selveste Fosnes Hansen triller en femmer, vel fortjent!!!
Restaurantanmeldelse av C'est la Bab: Digge babber - Godt.no Det går faktisk an å spise kebab med kniv og gaffel mens man sitter ved et bord. C'est la bab på Solli plass i Oslo lager et nydelig restaurantmåltid med babben som utgangspunkt.
Vi har en god nyhet til alle som kjører El-bil og parkerer i Solli parkeringshus.
Vi har åpnet ladetorg i P6 – nederste parkeringsplan i parkeringshuset. Her er det ladestasjoner fra Fortum, og dere kan lade på merkede plasser for ett tillegg til vanlig parkeringsavgift på kr 15,-/ pr time. Avgiften betales pr påbegynte minutt.
Ladestasjonen åpnes enten via EasyPark appen, brikke fra enten Norsk el-bilforeningen eller fra Fortum.
17/12/2018
Disse to forrettene er faktisk terningkast seks, sa Pepper.
All verdens mat kan rulles i en kebab C'est la Bab på Solli plass er så fusion som det blir. Det overraskende er hvor godt det funker.
Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.
Type
Kontakt bedriften
Telefon
Nettsted
Adresse
Henrik Ibsens Gate 100
Oslo
0255