Find food & beverage services in Masai. Listings include Kembo Corner, DAPUR UMI - Nyakot Molek, TrendyFeast, Sangri-La 速食私房菜, SK Magic Pasir Gudang, 百万镇老街坊美食街-88手工薄饼-permas Oldstreet2 crispy popiah.
Masakan Kelantan dari air tangan ibu(Umi)
Hubungi Alau untuk pertanyaan, Percuma Pemasangan, Penghantaran, Servis & Warranti Sepanjang Kontrak
Welcome to Krepek Krap Krup page ✌ You are at the right spot to find the best chips in town! 🔥
Kami menyediakan aneka makanan nasi kukus penyet dan asam pedas ala-ala Johorian... Jom pekena Nasi Kukus Ayam Penyet Angau kami... pasti angau lepas makan terbawa-bawa dalam mimp...
The company specializes in wholesale and agent distribution: noodle products, soy products and other food and beverage products. It also provides corresponding services for the foo...
Amazing Cake by Fara adalah 1 platform menjual berbagai jenis kek yang mengikut kriteria pelanggan.
总店- No 17 JALAN GUNUNG 4 BANDAR BARU SERI ALAM 81750 MASAI 第二分行- 《J88 Food Court》 JALAN LEMBAH 1 BANDAR BARU SERI ALAM 81750 MASAI 第三分行- 《135 美食坊》 JALAN KEMPAS 15 TAMAN MEGAH...
1kg Rm30 (utk 5-6 org mkn) Mudah & Cepat, hya panaskn & sajikn. Kuah pekat & x lokek ikan. Hubungi : https://wa.me/c/601173039309
The only Heart deserve to break ��
Membekal cili giling jenama "Terengganu Cili Giling" dan serbuk rempah jenama "Malabar"..Dapatkan di Pasaraya dan kedai runcit berhampiran anda ..
Nasi Berlauk Selero klate
Menjual aneka sambal yang pastinya sedap hingga menjilat jari
Kuah rojak warisan mak midah Sotong kangkung rojak char kuey rojak cina rojak tauhu cina rojak colet buah kuah rojak warisan mak midah
Kami di Rahumathulla & Sons menyediakan perkhidmatan delivery/COD daging lembu, kambing dan ayam se
Masakan Panas , Mi Bandung & Satay
D'KANDANG WESTERN menawarkan kambing perap dan chicken grill dengan 24 bahan rahsia yang premium serta sos black pepper mushrooms sh*take percuma dengan setiap pembelian produk D'K...
| 甜滋滋的挞 ● 征服你的TA | Happiness start from dA.tarts Homemade [ Custard Fruit Tarts
Selera MeQ LiLY pasti jua kegemaran semua..nak try rase boleh insyaAllah x mengecewa kan ��