Chomel Oilers

Chomel Oilers

Share

Hi, I'm Erni. I'm a Young Living Independent Distributor Malaysia. My Member no:3760212. Wanted to buy or know more about EO? w/app me: 012 434 0102

Photos from Chomel Oilers's post 02/03/2023

Period pain rata rata wanita mengalaminya. Siapa je s**a senggugut. Kepastian orang ingat kita mengada ngada. Oii kalau senggugut ni boleh pindah kat orang lain lama dah bagi sorang sikit kongsi rasa... gittew

Dah hormonal kan nak buat macam mana

Dan kenalah kita yang hadapi ni tabah dan sabar

With some oils and chocolate insyaallah membantu.hahahaha!

Photos from Chomel Oilers's post 14/11/2022

Semalam,saya pergi pasar beli epal. Uncle buah tanya nak buah apa?

Saya cakap

"Nak buah epal,sedap manis dan rangup uncle,ada tak?"

Ada ye.. permintaan kena spesifik. Nak epal macam mana, rasa macam mana.. gitulah.

Teringat pasal buah, saya sejenis yang s**a makan buah buahan,tapi lately jaaaarang makan buah. And my body needs buah

Nak tahu macam mana saya tahu?

Badan crave makan manis or masin,and tahulah saya badan kurang nutrien ni.hahahuhuhu

Ningxia saya habis belum stock up. Usually i get those buah buahan dari minuman if buah habis ke apa

So yep,buat yang malas makan buah,gi minum Ningxia Red ok

Photos from Chomel Oilers's post 03/11/2022

"๐—ผ๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐—ฝ๐—ฟ๐—ฒ๐—ธ๐—ป๐—ฒ๐—ป ๐—ฏ๐—ผ๐—น๐—ฒ๐—ต ๐—บ๐—ถ๐—ป๐˜‚๐—บ ๐˜๐—ฎ๐—ธ?"

"๐—›๐—ฎ๐—น๐—ฎ๐—น ๐˜๐—ฎ๐—ธ?"

"๐—ž๐—ฎ๐—น๐—ฎ๐˜‚ ๐—บ๐—ถ๐—ป๐˜‚๐—บ ๐—ฏ๐—ผ๐—น๐—ฒ๐—ต ๐—ฎ๐—ฑ๐—ฎ ๐˜€๐˜‚๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฝ๐—ผ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ" ๐Ÿฅฒ

Soalan last tu rekaan je ye..hahaha

Ningxia Red ialah minuman buah, secara general semua pun boleh minum. Tapi kalau ada permasalahan lain boleh minta nasihat pakar

Dalam dia ada pati buah buahan,ada essential oil dan pemanis dia datang dari Stevia

Ada yang minum pagi ada yang minum bila perlu ada yang minum malam

Sekarang ada trial pack tau. Murah je hah, boleh w.assa.p.saya pada l.ink di profile.

Photos from Chomel Oilers's post 18/08/2022

"๐—บ๐—ฎ๐—ฐ๐—ฎ๐—บ ๐—บ๐—ฎ๐—ป๐—ฎ ๐—ฎ๐˜„๐—ฎ๐—ธ ๐˜๐—ฎ๐—ต๐˜‚ ๐—ฑ๐—ถ๐—ฎ ๐—ฏ๐—ผ๐—น๐—ฒ๐—ต ๐—ฏ๐˜‚๐—ป๐˜‚๐—ต ๐—ธ๐˜‚๐—บ๐—ฎ๐—ป?"

saya teka je. Hahahaa

Takdelah. Ada kajian yang dilakukan oleh Weber State University tentang Thieves. Diffuse selama 10minit, mampu bunuh airborne bacteria sebanyak 99.96%

Boleh Google je research paper tu

Lagipun kita sendiri tahu rempah macam cengkih, minyak kayu putih,lemon semua tu apa kebaikan dia

masa kena influ.enza dan co.vid , saya diffuse ni setiap hari. Ubat pun Dr bagi paracetamol dengan ubat batuk je..jadi saya tambah oils dalam rejim kesihatan saya

Rejim kau.hahaha

Gitulah usaha sedikit sebanyak.

Alhamdulillah,Thieves tak pernah putus dirumah saya. Kena sedia selalu.

Photos from Chomel Oilers's post 14/08/2022

๐—ฃ๐—ฎ๐—น๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ณ๐—ฎ๐˜ƒ๐—ผ๐˜‚๐—ฟ๐—ถ๐˜๐—ฒ ๐—ฟ๐—ฎ๐—บ๐—ฎ๐—ถ!

Peppermint memang ramai orang s**a, dan ramai tahu apa fungsi dia

๐ŸŒฑ Kurangkan sakit kepala
๐ŸŒฑ Sejukkan kulit kepala lepas syampoo..layann
๐ŸŒฑ Bantu legakan hidung meleleh
๐ŸŒฑ Beri kesegaran

Dan antara tips yang s**a buat guna peppermint ialah, titikkan dalam tong sampah. Kurang lalat nak hinggap tau.

Cubalah!

Ps: peppermint ada dalam premex tau! Pi jadi ahli cepat

10/08/2022

๐—ฆ๐—ง๐—ข๐—ฃ! ๐—๐—ถ๐—ธ๐—ฎ ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฎ ๐˜„๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐˜๐—ฎ

Pernah hadapi isu ini:
โค๏ธ Period tak stabil
โค๏ธ Mood huru hara
โค๏ธ Rasa penat bila PMS nak tido je
โค๏ธ Rasa tak semangat dengan pasangan
โค๏ธ Craving bila PMS
โค๏ธ Pening kepala time PMS

Anda boleh cuba apply salah satu essential oil dibawah

1. Sclaressence
2. Phyto Progessence Plus
3. Dragon Time

Apply dimana?

Di pergelangan tangan, leher, bahagian dalam tumit kaki kanan, bahagian dalam tangan berhampiran ketiak, bawah abdomen

Bila nak apply?

Phyto Progessence Plus - setiap hari selepas mandi
Sclaressence - setiap hari juga - boleh selang hari dengan phyto Progessence Plus
Dragon Time - bila PMS

Essential oil bukanlah ubat, tapi ia adalah ikhtiar untuk bantu hormon wanita yang kadang tak seimbang. Disamping makan makanan yang seimbang, bersenam dan mendapatkan tidur yang cukup

Jaga diri jaga emosi!

ps: ini 3 essential oil yang saya guna, ada few oils lain juga bagus untuk bantu hormon wanita kita. Anda pernah cuba?

Want your practice to be the top-listed Clinic in George Town?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


George Town
11900