Chomel Oilers
Hi, I'm Erni. I'm a Young Living Independent Distributor Malaysia. My Member no:3760212. Wanted to buy or know more about EO? w/app me: 012 434 0102
02/03/2023
Period pain rata rata wanita mengalaminya. Siapa je s**a senggugut. Kepastian orang ingat kita mengada ngada. Oii kalau senggugut ni boleh pindah kat orang lain lama dah bagi sorang sikit kongsi rasa... gittew
Dah hormonal kan nak buat macam mana
Dan kenalah kita yang hadapi ni tabah dan sabar
With some oils and chocolate insyaallah membantu.hahahaha!
14/11/2022
Semalam,saya pergi pasar beli epal. Uncle buah tanya nak buah apa?
Saya cakap
"Nak buah epal,sedap manis dan rangup uncle,ada tak?"
Ada ye.. permintaan kena spesifik. Nak epal macam mana, rasa macam mana.. gitulah.
Teringat pasal buah, saya sejenis yang s**a makan buah buahan,tapi lately jaaaarang makan buah. And my body needs buah
Nak tahu macam mana saya tahu?
Badan crave makan manis or masin,and tahulah saya badan kurang nutrien ni.hahahuhuhu
Ningxia saya habis belum stock up. Usually i get those buah buahan dari minuman if buah habis ke apa
So yep,buat yang malas makan buah,gi minum Ningxia Red ok
03/11/2022
"๐ผ๐ฟ๐ฎ๐ป๐ด ๐ฝ๐ฟ๐ฒ๐ธ๐ป๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ผ๐น๐ฒ๐ต ๐บ๐ถ๐ป๐๐บ ๐๐ฎ๐ธ?"
"๐๐ฎ๐น๐ฎ๐น ๐๐ฎ๐ธ?"
"๐๐ฎ๐น๐ฎ๐ ๐บ๐ถ๐ป๐๐บ ๐ฏ๐ผ๐น๐ฒ๐ต ๐ฎ๐ฑ๐ฎ ๐๐๐ฝ๐ฒ๐ฟ ๐ฝ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ" ๐ฅฒ
Soalan last tu rekaan je ye..hahaha
Ningxia Red ialah minuman buah, secara general semua pun boleh minum. Tapi kalau ada permasalahan lain boleh minta nasihat pakar
Dalam dia ada pati buah buahan,ada essential oil dan pemanis dia datang dari Stevia
Ada yang minum pagi ada yang minum bila perlu ada yang minum malam
Sekarang ada trial pack tau. Murah je hah, boleh w.assa.p.saya pada l.ink di profile.
18/08/2022
"๐บ๐ฎ๐ฐ๐ฎ๐บ ๐บ๐ฎ๐ป๐ฎ ๐ฎ๐๐ฎ๐ธ ๐๐ฎ๐ต๐ ๐ฑ๐ถ๐ฎ ๐ฏ๐ผ๐น๐ฒ๐ต ๐ฏ๐๐ป๐๐ต ๐ธ๐๐บ๐ฎ๐ป?"
saya teka je. Hahahaa
Takdelah. Ada kajian yang dilakukan oleh Weber State University tentang Thieves. Diffuse selama 10minit, mampu bunuh airborne bacteria sebanyak 99.96%
Boleh Google je research paper tu
Lagipun kita sendiri tahu rempah macam cengkih, minyak kayu putih,lemon semua tu apa kebaikan dia
masa kena influ.enza dan co.vid , saya diffuse ni setiap hari. Ubat pun Dr bagi paracetamol dengan ubat batuk je..jadi saya tambah oils dalam rejim kesihatan saya
Rejim kau.hahaha
Gitulah usaha sedikit sebanyak.
Alhamdulillah,Thieves tak pernah putus dirumah saya. Kena sedia selalu.
14/08/2022
๐ฃ๐ฎ๐น๐ถ๐ป๐ด ๐ณ๐ฎ๐๐ผ๐๐ฟ๐ถ๐๐ฒ ๐ฟ๐ฎ๐บ๐ฎ๐ถ!
Peppermint memang ramai orang s**a, dan ramai tahu apa fungsi dia
๐ฑ Kurangkan sakit kepala
๐ฑ Sejukkan kulit kepala lepas syampoo..layann
๐ฑ Bantu legakan hidung meleleh
๐ฑ Beri kesegaran
Dan antara tips yang s**a buat guna peppermint ialah, titikkan dalam tong sampah. Kurang lalat nak hinggap tau.
Cubalah!
Ps: peppermint ada dalam premex tau! Pi jadi ahli cepat
๐ฆ๐ง๐ข๐ฃ! ๐๐ถ๐ธ๐ฎ ๐ฎ๐ป๐ฑ๐ฎ ๐๐ฎ๐ป๐ถ๐๐ฎ
Pernah hadapi isu ini:
โค๏ธ Period tak stabil
โค๏ธ Mood huru hara
โค๏ธ Rasa penat bila PMS nak tido je
โค๏ธ Rasa tak semangat dengan pasangan
โค๏ธ Craving bila PMS
โค๏ธ Pening kepala time PMS
Anda boleh cuba apply salah satu essential oil dibawah
1. Sclaressence
2. Phyto Progessence Plus
3. Dragon Time
Apply dimana?
Di pergelangan tangan, leher, bahagian dalam tumit kaki kanan, bahagian dalam tangan berhampiran ketiak, bawah abdomen
Bila nak apply?
Phyto Progessence Plus - setiap hari selepas mandi
Sclaressence - setiap hari juga - boleh selang hari dengan phyto Progessence Plus
Dragon Time - bila PMS
Essential oil bukanlah ubat, tapi ia adalah ikhtiar untuk bantu hormon wanita yang kadang tak seimbang. Disamping makan makanan yang seimbang, bersenam dan mendapatkan tidur yang cukup
Jaga diri jaga emosi!
ps: ini 3 essential oil yang saya guna, ada few oils lain juga bagus untuk bantu hormon wanita kita. Anda pernah cuba?
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the practice
Telephone
Website
Address
George Town
11900