Dimora
Botanical Kitchen
Real food. No preservative
Kami cuma rindu rasa Dimsum yang sebenar
Dimsum Halal untuk semua
30/05/2026
Saya pun takut nak makan kalau terlalu banyak makanan yang 'over inovatif'😅
Tahun lepas cheese leleh.
Hari ni pistachio.
Esok lusa tak tahu lagi macam mana
Lepas tu semua benda nak viral.
Saya faham je. Setiap makanan pun ada nutrient dia sendiri. Tak salah pun.
Tapi dah makin banyak makan garam ni, makin rasa badan kita ni sebenarnya perlukan benda yang lebih sederhana sahaja.
Sebab tu saya masih pilih sayuran hijau.
Evergreen gitu. Hihi
22/05/2026
Dah jumpa dah teknik untuk frozen kan supaya bentuk kekal cantik dan bila sampai kepada customer dapat kukus makan panas-panas
Tapi tulah, bentuk tak decide lagi yang mana. Nak pilih bentuk yang sclable sebab kita yakin ramai orang nak rasa and repeat dimsum kita. InsyAllah
Doakan
19/05/2026
Tadaaa.. antara kulit dimsum yang kita R&D lagi dan lagi
Siapa kata buat dimsum ni senang ðŸ˜
Dimsum buat inti ambil kulit di kedai memang senang. Yang ini kita buat sendiri sebab nak cari texture yang dikehendaki
Payahh nya lahai. Tapi hasil dia masyAllahhh
13/05/2026
R&D dimsum lagi...
Guna 5 jenis sayur hijau untuk inti
Alhamdulillah sedap dooh
Ada rasa plumpy inti ayam
Nanti kita R&D kulit p**a
insyAllah sampai masa.
Doakan
06/05/2026
Mengikuti seminar kesedaran & pengenalan tentang HALAL tempoh hari
Kita nak buat makanan kena utamakan halal dan toyyib insyallah. Doakan
Just found out dimsum sebenarnya orang Hong Kong makan dengan teh.
Macam kita ‘ngeteh’ petang-petang tapi versi dia ada dumpling, siu mai, har gow dan banyak lagi jenis dimsum
Rupanya dimsum bukan pasal makanan je..
dia sebenarnya satu session. A memorable dan santai session.
Santai, borak, makan sikit-sikit.
'Ngeteh' atau Yum cha
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Website
Address
Bangi