Garcia Riera

Garcia Riera

Compartir

GARCIA RIERA és una de les principals empreses constructores de la província de Tarragona.

Photos from Garcia Riera's post 23/09/2026

Aquest dilluns, 21 de setembre, hem assistit a la inauguració dels nous espais del Tanatori Municipal de Tarragona, on hem executat la primera fase de la reforma.

Una intervenció per millorar el confort, la seguretat i l’eficiència energètica de l’equipament, amb una atenció especial als espais d’acollida de les famílies i a les àrees de treball dels professionals.

Hem ampliat les sales d’atenció a les persones usuàries, adequat el pati interior i el garatge de vehicles fúnebres, i renovat els falsos sostres. També hem modernitzat les instal·lacions elèctriques, la il·luminació, la climatització i la ventilació, incorporat plaques fotovoltaiques i reforçat la protecció contra incendis, inclosa la ignifugació del sostre de la planta baixa.

Satisfets d’haver contribuït a renovar un equipament al servei de la ciutat, on la qualitat dels espais és essencial per acompanyar les persones en moments especialment delicats.

21/09/2026

Una altra manera de promoure i construir habitatge és possible.

Avui compartim a La Vanguardia la nostra visió sobre el futur del sector immobiliari: un model basat en la col·laboració, el repartiment equilibrat de responsabilitats i la creació de valor per a totes les empreses i professionals que fan possible cada projecte.

A través de GR Homes, la divisió immobiliària de Garcia Riera, unim la perspectiva promotora amb més de 60 anys d’experiència constructora per desenvolupar habitatges de qualitat, eficients i pensats per respondre a les necessitats reals de les persones i del territori.

Perquè no pot existir una promoció residencial sòlida sense un sector constructor fort.

Llegeix l’article complet aquí i al link de la bio: https://www.lavanguardia.com/dinero/20260920/11637129/forma-promover-construccion-vivienda-posible-brl.html

Photos from Garcia Riera's post 18/09/2026

L’arquitectura també és memòria, aprenentatge i compromís amb el territori.

Des de Garcia Riera hem tingut el plaer de col·laborar en la mostra que commemora els 20 anys de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la URV.

Una exposició instal·lada a la plaça de Prim de Reus que, mitjançant una estructura de fusta i diversos panells, recorre la trajectòria de l’Escola i presenta una selecció dels treballs, projectes i recerques desenvolupats durant aquestes dues dècades.

Ens fa molta il·lusió formar part d’una iniciativa que apropa l’arquitectura a la ciutadania i posa en valor el talent, el coneixement i la vinculació amb el territori.

📍 Plaça de Prim, Reus
📅 Fins a principis de novembre

Photos from Garcia Riera's post 15/09/2026

La construcció continua sent un sector amb una presència majoritàriament masculina, especialment en oficis com el de gruista. Per això, avui volem donar visibilitat a una de les professionals que forma part del nostre equip.

Amb precisió, responsabilitat i una gran coordinació amb l’obra, desenvolupa una feina essencial perquè cada projecte continuï avançant.

Una mostra que, cada vegada més, diferents perfils troben el seu lloc en el sector de la construcció, aportant talent, experiència i professionalitat.

Photos from Garcia Riera's post 11/09/2026

Menys soroll. Més confort. I una nova vida per al plàstic reciclat. ♻️

Estem incorporant PET fonoabsorbent de feltre, un material acústic fabricat principalment amb fibres de polièster, moltes de les quals provenen d’ampolles de plàstic reciclades.

La seva estructura porosa absorbeix part de les ones sonores i redueix la reverberació i l’eco. El resultat? Espais més agradables, funcionals i confortables acústicament.

Una solució que combina disseny, benestar i sostenibilitat, perquè construir millor també significa cuidar com se senten i com sonen els espais.

Photos from Garcia Riera's post 09/09/2026

🏗️ Avui, els alumnes d’ han presentat els projectes que han desenvolupat durant aquests dies en el marc del Taller Hortical 2026.

Una iniciativa que els ha permès treballar les seves idees, experimentar amb diferents materials i convertir-les en propostes i prototips pensats per transformar els espais de la universitat.

Ens ha fet molta il·lusió formar part d’aquesta iniciativa com a patrocinadors i contribuir amb els materials necessaris per fer possible aquest procés de creació i aprenentatge.

Avui hem pogut veure el resultat de tota la feina feta durant el taller i, sobretot, la creativitat i les ganes que hi han posat els alumnes. 👏

Enhorabona a tots els participants pels projectes presentats!

Gràcies a la per comptar amb nosaltres en aquesta iniciativa. 🤝

04/09/2026

El coneixement tècnic evoluciona constantment, i el repte és aconseguir que aquest aprenentatge arribi a tot l’equip i es transformi en millors decisions a l’obra.

Per això, apostem per la formació contínua i per compartir experiències i coneixement entre professionals.

El resultat: una mitjana de 23 hores de formació per persona a l’any.

Una inversió en talent que reforça la capacitat tècnica dels nostres equips i ens ajuda a anticipar reptes, trobar millors solucions i continuar millorant projecte rere projecte.

26/08/2026

Un dels reptes per reduir l’impacte ambiental de la nostra activitat és avançar també en una mobilitat més sostenible.

Per això, hem apostat per renovar progressivament la flota i incorporar vehicles híbrids i elèctrics als desplaçaments dels nostres equips.

El resultat: avui, el 77% de la flota de Garcia Riera ja és híbrida o elèctrica.

Una decisió concreta que ens permet reduir emissions i continuar avançant cap a una construcció més responsable. Perquè la sostenibilitat també es construeix en el dia a dia.

11/08/2026

La Hispània ja encara la recta final! 🏗️

En aquest timelapse podem veure l’evolució de l’edifici, avui pràcticament acabat, i descobrir-ne gairebé el resultat final.

Cada vegada falta menys! ✨

¿Quieres que tu empresa sea el Empresa De Ingeniería mas cotizado en Vilaseca?
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Categoría

Teléfono

Dirección


Avinguda Ramon D’Olzina, 48-50
Vilaseca
43480

Horario de Apertura

Lunes 09:00 - 17:00
Martes 09:00 - 17:00
Miércoles 09:00 - 17:00
Jueves 09:00 - 17:00
Viernes 09:00 - 17:00