Rata Corner

Rata Corner

Compartir

Rata Corner | llibres, música & art. Llibreria independent a Palma amb una acurada selecció de llibres, vinils, obra gràfica i papereria.

Servei de bar i agenda d'activitats. Rata Corner és una llibreria independent, situada al carrer d’Antoni Marquès 34 de Palma, on podreu trobar una selecció de llibres, vinils i obra gràfica. Els llibres que formen el nostre catàleg són triats un a un per el seus llibreters amb la intenció d’oferir-vos un catàleg atractiu, coherent i de qualitat. Oferim una selecció de vinils de pop i rock, amb es

Photos from Rata Corner's post 19/06/2026

A Rata Corner celebrem orgullosament la diversitat, perquè som de cuidar-nos, de fer comunitat i de construir un barri on tothom es senti a casa, lliure i visible.

Aquest mes (i sempre!), volem omplir les teves prestatgeries amb històries imprescindibles que trenquen barreres i que reivindiquen la llibertat. Hem preparat una selecció molt especial de lectures que ens conviden a somiar, aprendre i, sobretot, a celebrar-nos entre totes.

Descobreix les nostres recomanacions i vine a cercar la teva propera lectura.

Quin llibre afegiries a la llista?🌈

31/05/2026

Per celebrar la primera dècada de Rata Corner hem volgut unir dues generacions de la literatura mallorquina en una conversa irrepetible. Ens fa una il·lusió immensa anunciar-vos que el pròxim 10 de juny reunirem en un diàleg únic les escriptores Carme Riera i Joana Marcús, moderat per Marta Pérez.⭐

Una trobada de dues veus imprescindibles de les nostres lletres, en un marc realment incomparable: la Fundació Miró Mallorca @‌miromallorca

Apuntau bé la data a l'agenda, perquè us esperam el pròxim 10 de juny a les 19:00h per compartir aquest capvespre tan especial. L’acte requerirà inscripció prèvia a partir del dimecres 3 de juny a la web de Rata Corner, així que us recomanam activar les notificacions per no quedar-vos sense la vostra plaça.

📍Fundació Miró Mallorca (Carrer Saridakis 29, Palma)

🗓️ Dimecres 10 de juny a les 19H
Inscripcions a partir del dimecres de juny

27/05/2026

Aquest dissabte la música en directe torna a omplir els racons de Rata Corner! I no de qualsevol manera... tenim l’honor de rebre unes convidades molt especials i molt molt top: Fades!!! 🧚‍♀️💥

El grup musical aterra a la llibreria en un format tiny desk, que gràcies a .es l'enregistrarem per poder compartir a xarxes. Prepara't per a una bona dosi de ritme i, per descomptat, uns looks increïbles... tot això mentre la música sona entre prestatges!

No t'ho perdis!

Photos from Rata Corner's post 24/05/2026

Tamara K. Lloyd-Cox sempre ha trobat en les activitats creatives la seva manera de relaxar-se, però va ser amb l’arribada de la pandèmia quan va decidir emprendre el camí professional amb la pintura i el disseny, llançant la seva marca The Cocowear. Té el taller a casa seva i cada dia comença amb, no un, sinó dos bons cafès! Llavors ja es posa amb els esbossos, pluja d'idees, etc.

Ens explica que si tingués ocasió, li agradaria il·lustrar un llibre sobre mitologia i que quan entra dins una llibreria es deixa guiar per les portades i els títols. Ella és de les qui pensa que cada llibre arriba en el seu moment.

¿Cómo y cuándo empezaste a trabajar en este proyecto?
Crear siempre ha sido mi hobby, mi diversión, mi forma de relajarme desde pequeña. Pero si me paro a pensar, me lo empecé a tomar en serio de verdad durante el covid cuando pensé "ahora no tengo ninguna excusa para postponer lo que más amo" que era pintar y lanzar mi marca The Cocowear.

¿Cómo es tu proceso creativo? ¿Qué artistas o ilustradoras te inspiran?
Mi proceso creativo empieza en mi casa donde tengo montado mi estudio, después de dos cafés me siento delante de mi mesa y empiezo a bocetar, hacer brainstorming y buscar inspiración. Creo en la rutina y en la disciplina, organizo mis fechas y mis horas como si fuera un trabajo de oficina. A veces cuesta que llegue la inspiración entonces desconecto un poco pero creo que pintando un poco cada día aunque no sea tu mejor cuadro eso conlleva a un proceso evolutivo donde vas pensando y creando otros mejores.

Artistas que me inspiran: tengo infinitos pero ahora mismo me encanta MC Escher, Luke Edward Hall y Andy Dixon.

Tres libros que recomiendes: 'Vivir del diseño' de Ana Gea, 'Just Kids' de Patti smith y 'Sapiens' de Yuval Noah.
¿Qué es lo que más te gusta cuando entras en una librería?
Siempre que entro en una librería dejo de pensar en todo lo que tenía en la cabeza, me entra una calma y me dejo guiar por la intuición y las portadas y títulos de los libros. Siento que si te dejas, todo libro te llega en su debido momento, a lo mejor necesitas una novela para distraerte, un libro de autoayuda o un libro biográfico para inspirarte.

Photos from Rata Corner's post 03/05/2026

A vegades, les paraules no surten. Per sort, existeixen els llibres per fer aquesta feina per nosaltres.

Aquest Dia de la Mare, a Rata Corner ens hem posat sentimentals i hem fet una tria de títols que parlen de les relacions amb la nostra mare, que com llibres n'hi ha de tots els tipus. Perquè regalar un llibre és, en el fons, una altra manera de dir "t'estimo" o "gràcies per llegir-me el món". 📖

Fes lliscar el carrusel per descobrir aquestes recomanacions especials.

Photos from Rata Corner's post 20/04/2026

📚SORTEIG 🔟 ANIVERSARI!!

🗓️Aquest dissabte celebram el nostre 10è aniversari amb una festa al Carrer Antoni Marquès, i per celebrar-ho amb tots vosaltres SORTEJAM UNA TARGETA REGAL DE 100€ DE RATA CORNER per gastar el dissabte 25 d'abril a la nostra llibreria.
T'esperam per descobrir quantes coses coneixes de Rata Corner amb Marta Terrasa (pots guanyar llibres, merch i altres sorpreses), brindar amb nosaltres i ballar al ritme de la música de GŸE, ONEMANROCKS i Irene Garcia.

👀Participar al sorteig és molt fàcil:
-Has de seguir Rata Corner
- Menciona a comentaris els teus dos amics més lletraferits
-Tens temps fins les 23.59h del 23/04 i entre tots sortejarem una targeta regal per gastar el dissabte 25 d'abril a Rata Corner.

Gràcies a l'AVV Santa Pagesa per fer-ho possible

Photos from Rata Corner's post 07/04/2026

🌒 🛰️📚Aquests dies s’han alineat tres astres: la tripulació d’Artemis trencant un nou rècord a l’espai, Ryan Gosling als cinemes amb l’adaptació de Projecte Hail Mary i un mes d’agost marcat per un eclipsi total.
Si tu també vols anar més enllà de la lluna…tenim aquestes recomanacions de lectura per enlairar-te encara més!

✏️Quin llibre et fa més il·lusió llegir?

12/03/2026

📚Aquests dies la llibreria s'està omplint de novetats molt potents, i tot i que no és gens fàcil aquí us destacam algunes de les propostes més interessants que han arribat a les nostres prestatgeries.

✍️Tornen Eva Baltasar, Elvira Sastre, Foenkinos, Rosario Villajos, Eider Rodríguez, Sílvia Soler o Han Kang

També destacam la novel·la debut de Desirée de Fez, el catàleg a cegues que ens proposa l'editorial Barret o la novel·la amb la que va guanyar el Premi Ciutat de Palma 2024 Joan Moragues.

📋Quin no pot faltar a la teva llista de desitjos?

Photos from Rata Corner's post 10/03/2026

A la llibreria sabem que cada lector té el seu estil, i ara la teva beguda també el pot tenir! Han arribat les noves Runbott, diferents botelles que no només són úniques, sinó que canvien els nostres hàbits, fent-los més sostenibles.

El seu secret? El recobriment ceràmic interior: Oblida’t d’aquell regust metàl·lic tant mo**st, de trobar-te que la teva aigua no està freda i de dissenys feixucs que no et deixen rentar-la bé.

Vine a la llibreria i tria el teu color! Amb quin et quedes? 📚🥤

Photos from Rata Corner's post 05/03/2026

Aquest 8M volem recomanar-vos llibres que, per a nosaltres, són imprescindibles i que et canviaran la mirada per sempre. 💜

Com sabeu, llegir ens ajuda a aprendre i a veure el món des d’una perspectiva, a vegades, molt diferent de la que estem acostumats. Per això creiem que és vital continuar aprenent de grans autores feministes que impulsin una voluntat de canvi radical i ens ajudin a qüestionar-nos.

I per a vosaltres, quins són els vostres imprescindibles?

¿Quieres que tu empresa sea el Tienda mas cotizado en Palma de Mallorca?
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Categoría

Teléfono

Dirección


Carrer Antoni Marquès 34
Palma De Mallorca
07003

Horario de Apertura

Lunes 10:00 - 20:30
Martes 10:00 - 14:00
16:30 - 20:00
Miércoles 10:00 - 14:00
16:30 - 20:00
Jueves 10:00 - 14:00
16:30 - 20:30
Viernes 10:00 - 14:00
16:30 - 20:00
Sábado 10:00 - 14:00