Pixtin
Diseño y comunicación off / on line Somos un estudio de diseño y comunicación que proporciona soluciones innovadoras de diseño y estrategia en comunicación
Fíjate bien, hay más de lo que parece… 😜🎄
¡Felices fiestas!
-
Fixa-t’hi bé, hi ha més del que sembla… 😜🎄
Bones festes!
Fíjate bien, hay más de lo que parece…😜🎄
¡Feliz Navidad!
-
Fixa-t’hi bé, hi ha més del que sembla…😜🎄
Bon Nadal!
18/12/2025
Aquest desembre s’ha inaugurat l’exposició dels quaranta anys de la Biblioteca del Parlament per celebrar el seu 40è aniversari. Des de Pixtin hem estat treballant en aquest recorregut històric que es podrà veure al passadís de la biblioteca fins a finals de gener.
28/01/2025
Un ejemplo de clarificación de lenguaje institucional o cómo explicar mejor el Mar Menor 🌊
13/12/2024
Nova marca explosiva pels bombons artesanals de la Laia Bernués. Troba’ls a boombons.com 🍫💥
19/06/2024
Molt contentes amb el nostre trofeu Laus per la campanya gràfica de la Festa Major de Sant Cugat! 🏆🔥 Gràcies a i a per la confiança en el projecte.
Fotografia: Xavi Padrós
26/01/2024
Conceptualización y dirección creativa para la redacción de un libro que da a conocer el barrio de Sant Andreu de Barcelona
13/12/2023
Quin és el teu Nadal? Senzill, d’il·lusió, clàssic…?
👉 Ajuda’ns votant el cartell que més t’agradi: 1, 2, 3 o 4? 🎄💫
13/07/2023
Com ens agrada sortir al carrer! 🙌 Així lluïa Sant Cugat amb la campanya de la Festa Major 2023! 🎉
07/07/2023
Fa una setmana es celebrava la Festa Major de Sant Cugat i aquesta és la campanya que vam crear i que ha omplert els carrers de la ciutat.
Una fusió de tradició i diversió a través de la “personificació” dels sants Pere i Cugat, que donen nom a la festivitat i al poble respectivament. Tots dos s’uneixen per sortir a celebrar i a “petar-ho” a les diferents activitats.
La creativitat ret homenatge a l’origen històric de la celebració, molt lligada al monestir del poble i a l’art medieval. A més, contribueix a indagar, reflexionar i ampliar coneixements sobre la cultura local.
18/05/2022
Con motivo del día Internacional para la Reducción de Riesgos y Desastres, estrenamos esta web 😛
Pixtin - Soluciones innovadoras de diseño y estrategia en comunicación Marcamos la estrategia, proponemos soluciones creativas de diseño y gestionamos la producción y la comunicación de proyectos.
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.
Categoría
Contacto la empresa
Teléfono
Página web
Dirección
Teodor Bonaplata 6, ático 2ª
Barcelona
08004
Horario de Apertura
| Lunes | 09:00 - 18:00 |
| Martes | 09:00 - 18:00 |
| Miércoles | 09:00 - 18:00 |
| Jueves | 09:00 - 18:00 |
| Viernes | 09:00 - 18:00 |