Fincamocamoca

Fincamocamoca

Compartir

Información de contacto, mapa y direcciones, formulario de contacto, horario de apertura, servicios, puntuaciones, fotos, videos y anuncios de Fincamocamoca, Bloguero, Algorfa.

17/11/2025

Dejligt med dagens træning overstået … 600 kcal forbrænding 🫶🏻💪🏻👏🏻😍 og så er det fastedag. Den er dog værre 😅 Efter en god pause med fastedage synes jeg det er svært at vænne mig til det igen 🙏🏻

Photos from Fincamocamoca's post 15/11/2025

En tur til IKEA med min mor. Vi har så meget at være taknemmelig over… ❤️

11/11/2025

Færdig med dagens træning… og havde igen tilskuer på… lille søde Curro 🐶

Photos from Fincamocamoca's post 09/11/2025

Dejlige søndag… sov længe og jeg fik trænet 🤩 har ikke trænet i en uge pga ondt i ryggen. 🤯🙏🏻 så var dejligt at komme igang igen. Dog ikke fuld program, men næsten 💪🏻

❤️

Photos from Fincamocamoca's post 07/11/2025

Har været til luksus fødselsdagsgilde hos en dejlig veninde. Vi var kun veninderne uden mænd. 🍾🥂🎊 det var super hyggeligt 🥰

03/11/2025

Ondt i lænden 😕 så måtte stoppe med spinning for i dag. Fik “kølet af” med stæk øvelser… ingen vægttræning i dag… måske lidt yoga/gym senere 🥰 Så er det første fastedag længe…. Tror på det 🤞

Photos from Fincamocamoca's post 02/11/2025

Dejlige søndag. Med træning, hunde besøg, rosen fryd i haven og dejlige lammekoteletter til frokost.

Hvad laver du? Lige pt ser jeg håndbold. Men de danske håndboldherrer er så overlegne, at det nærmest er kedeligt 😆

Photos from Fincamocamoca's post 01/11/2025

Vild med bearnaise? Men ikke så vild med de mange kalorier… 😅 jeg laver næsten altid denne “fedt fattige” version når vi vil ha’ bearnaise. Deler gerne opskriften…

2 personer:
skræl, skær i kvarte og kog en stor bagekartoffel uden salt i vandet. Kog den 25-30 min. Hæld det meste af kogevandet fra, tilføj 1-2 spsk FLORA margarine (ellers anden god plantemargarine) Blend det godt til en glat mos med stavblender. Tilsæt 1-2 spsk hvidvinseddike, en god klat ketchup. Pisk sammen med piskeris og tilsæt nu skummetmælk indtil man har den rette tykkelse. Tilsæt et godt drys estragon. Smag til med salt. Vi tilsætter selv friskkværnet peber ved bordet.

Varm bearnaisen op inden servering. 🥰

Photos from Fincamocamoca's post 01/11/2025

Efter lang pause på SoMe og lang pause fra en rimelig sund livsstil, føler jeg mig lidt mere klar igen. Der har været så meget “rod” i mit liv. Dødsfald, sygdom, mistede min lille Charlie i sensommeren til kræft 💔 alt i alt har jeg gennemgået en mindre depression 😕 men føler jeg er ved at være klar igen til træning, fastedage, sund mad og alt det andet der jo normalt fylder min hverdag 🙏🏻❤️ jeg har heller ikke fulgt særlig meget med, hverken her eller der. Har bare ikke haft lyst, været meget træt og stillestående … håber jeg kan nu… klar til nye udfordringer og nye oplevelser 🫶🏻🤩 håber også alle derude som jeg følger og som har lyst til at følge mig har det godt. Ha en fantastisk lørdag alle sammen.. Kh Monica 😘……… 😍

Photos from Fincamocamoca's post 02/02/2025

Sprøde fiskefileter til “byg selv” Stjerneskud med gambones, grønlandske rejer, asparges, salat, kaviar og dild fra urtehaven…. samt bobler i glasset. Nu er vi klar til VM finalen 🇩🇰🤾 … 🥰 kom så Danmark 🇩🇰

🌸🤗

Photos from Fincamocamoca's post 02/02/2025

Charteubriand med bearnaise 😍

Bearnaise laver jeg selv. Både den “rigtige” af æggeblommer og smør til højtider som feks nytår. Men ellers en fake bearnaise af kartofler.

Kog kartofler i 25 min uden salt.
Gem kogevandet
Blend kartoflerne
Med piskeris tilsættes vineddike , en klat smør (jeg bruger Flora margarine) evt et par æggeblommer (kan undlades) en klat ketchup for sødme og farve og kogevandet til ønskede konsistens.
Smag til med vineddike, estragon, salt og peber. Og tilsæt gerne lidt knust hvidløg og evt stegesky fra bøfferne.

Jeg fik trænet i næsten 2 timer i går. 🚴🏻‍♀️🏋️‍♀️😍 og dagen blev afsluttet ved brændeovnen med en belgisk øl. 🍺

🌸🤗

Photos from Fincamocamoca's post 31/01/2025

En lille status opdatering…. Afsted igår til øre/næse/hals læge. Var så spændt , min plan var samtid at få tid til neurolog pga den neurologiske sygdom Charcot Marie Tooth som jeg er født med, men som forværres med alderen. Og dårlig balance er en af følgesvendene. Dårlig balance og nu også svimmel, ikke en god kombination.

Jeg kører ikke selv bil pt., så Fernando kørte mig 🙏🏻Vi ankom til Quiron ca en halv time før tid og fik vores nummer og ventede. Lægen var kaldt til et “urgent” et eller andet, men i hvertfald ville der gå timer og der var 4 patienter før os der ventede… 🤯 så vi blev om booket til næste uge.

Vi stoppede på dejlige pizzaria 222 på vej tilbage. Og så hjem. 🥱

De sidste 3 dage har jeg trænet 🚴🏻‍♀️🏋️‍♀️ da man jo overhovedet ikke får det bedre bare at sidde. Jeg synes jeg har fået det meget bedre, det går den rigtige vej, men har stadig konstant en lille svimmelhed. Jeg ville jo gerne gennemses af den læge, for at indkredse og udelukke forskellige muligheder, som feks løse øresten. Men må bare slå koldt vand i blodet, holde mig i gang og så ellers tage det step by step.. 🥰🤞

Nu vil jeg glæde mig til en spændende semifinale 🤾🇩🇰 - 🇵🇹 og nyde weekenden. Holde mig i gang og så må svimmelheden vente, basta!

God weekend kære Insta venner ☀️😘

¿Quieres que tu figura pública sea el Figura Pública mas cotizado en Algorfa?
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Categoría

Equipo culinario

Atuendo

Dirección


Algorfa