ResolutionRUN

ResolutionRUN

Del

Danmarks første og største indendørs stafetløb afvikles i DGI-Byen & Øksnehallen 6. & 7. Tag dine kolleger med og kom godt i gang med det nye løbe-år!

februar 2013 er det tid til ResolutionRUN – Danmarks første og største indendørs stafetløb. ResolutionRUN er et 4 x 4 km indendørs stafetløb, hvor du løber i DGIbyen og Øksnehallens faciliteter.

Photos 18/12/2012

Snøft snøft

Photos 12/12/2012

pas på derude...det er glat!!!

Photos 10/12/2012
04/12/2012

En lille julegave fra os til jer!
-10% rabat på løbetøj & løbesko hos Løbekompagniet, hvis du 'synes godt om' ResolutionRUN - Send gerne beskeden videre til dine venner!

Resolution Run 05/11/2012

-20% rabat på løbetøj & løbesko hos Løbekompagniet når du tilmelder et hold til ResolutionRUN 2013 - Så er julegaverne da sikret ;-)
www.resolutionrun.dk
www.loebekompagniet.dk

Resolution Run - Because you promised yourself

Unavngivet album 31/10/2012

Inspirationsbilleder

Photos 31/10/2012

Så er salget startet. - Køb eller se mere på www.resolutionrun.dk

12/10/2012

Tilmelding starter den 1. november !

12/10/2012

Vi er super glade for at vi endelig er gået 'live' med vores nye website, som er blevet super lækkert ... resolutionrun.dk

Tilmelding sker via sitet.

Vi glæder os til at se jer den 6-7 feb.

Vil du plassere din virksomhed på toppen av Gym-listen i Copenhagen?
Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Telefon

Adresse


Tietgensgade 65
Copenhagen
1704