ResolutionRUN
Danmarks første og største indendørs stafetløb afvikles i DGI-Byen & Øksnehallen 6. & 7. Tag dine kolleger med og kom godt i gang med det nye løbe-år!
februar 2013 er det tid til ResolutionRUN – Danmarks første og største indendørs stafetløb. ResolutionRUN er et 4 x 4 km indendørs stafetløb, hvor du løber i DGIbyen og Øksnehallens faciliteter.
18/12/2012
Snøft snøft
12/12/2012
pas på derude...det er glat!!!
10/12/2012
En lille julegave fra os til jer!
-10% rabat på løbetøj & løbesko hos Løbekompagniet, hvis du 'synes godt om' ResolutionRUN - Send gerne beskeden videre til dine venner!
05/11/2012
-20% rabat på løbetøj & løbesko hos Løbekompagniet når du tilmelder et hold til ResolutionRUN 2013 - Så er julegaverne da sikret ;-)
www.resolutionrun.dk
www.loebekompagniet.dk
Resolution Run - Because you promised yourself
31/10/2012
Inspirationsbilleder
31/10/2012
Så er salget startet. - Køb eller se mere på www.resolutionrun.dk
Tilmelding starter den 1. november !
Vi er super glade for at vi endelig er gået 'live' med vores nye website, som er blevet super lækkert ... resolutionrun.dk
Tilmelding sker via sitet.
Vi glæder os til at se jer den 6-7 feb.
Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.
Type
Telefon
Internet side
Adresse
Tietgensgade 65
Copenhagen
1704