Restaurant ET

Restaurant ET

Del

Fransk restaurant i eksklusiv brasseriestil med stort udvalg af franske vine. Vi serverer klassisk fransk gastronomi med et nordisk twist.

Photos from Restaurant ET's post 09/04/2026

Merci Mademoiselle Agnes 🇫🇷❤️🙏
-
Fantastisk aften i går med unikke vine fra Agnes. Hun havde meget smukke vine fra egen kælder med til arrangementet og ET havde sammensat en dejlig Bourgogne inspireret menu.
-
Tusinde tak til Byens Bedste Gæster for endnu en gang at samle FULD HUS til vores arrangementer - I betyder ALT ❤️❤️❤️
-
Tak for ALT 🙏🫡

Photos from Restaurant ET's post 02/04/2026

24 fantastiske timer i Nyborg på Hesselet - Jeppe har i den grad sat sit præg på gastronomien og hvilken opgradering 🐥❤️

Maden og servicen var personlig, æstetisk, ærlig og smagen i absolutte højeste potens. 🙏
-
Alle udenoms arealer og faciliteter fungerer perfekt og verdensklasse ide med mobil sauna efter et dyp i Storebælt - Hesselet i smuk udvikling 👍
-
Hesselet og Jeppe vi elsker JER

PS: Næste gang får du tæsk i bordtennis Jeppe 🏓

Photos from Restaurant ET's post 18/03/2026

Brasserie KOK søges 🙏👍
-
Vi ønsker, at udvide vores køkken Team med netop Danmarks bedst Brasserie Kok og Kollega. Når du nu er Danmarks Bedste ved vi godt, at du sikkert allerede er i arbejde, derfor søger vi først Dig til opstart når det passer netop dig.

Vi har ikke travlt og venter gerne på netop den helt rigtige 🙏❤️👍

Vi er et Brasserie med et personligt Twist og der arbejdes med de bedste råvarer og de bedste kollegaer.

Vi har travlt i køkkenet, så ingen pincetter og flydende nitrogen etc etc - MEN masser af filetering af fisk, skrælle asparges, åbne østers etc etc etc

Diverse arbejdsforhold aftaler vi når vi mødes - her blir INGEN snydt eller behandlet dårligt ❤️🙏

Send mail til [email protected] og mærk mailen “Brasserie Kok”

Kærligst
Morten & Lars

10/03/2026

Kære Byens Bedste Gæster
Har virkelig brug for Must Try i Firenze, gerne autentiske, hyggelige steder med masser af god karma og kvalitet 🙏❤️❤️🙏🙏🇮🇹🇮🇹
-
Også gerne et hyggeligt hotel i byen.
-
Please HJÆLP

Kys & Knuzzz
Lars

Frokost med Kreydenweiss – Restaurant ET 07/03/2026

Kreydenweiss. Kenderne ved allerede hvad vi snakker om. Og i april afholder vi sammen med Erik Sørensen Vin et arrangement, hvor vi kommer rigtigt tæt på hvad der med rette kaldes noget af det absolut bedste hvidvin fra Alsace. Hvis ikke overhovedet.

Lyder det interessant? Så læs mere på vores hjemmeside, og invitér dine bedste vinvenner med. Det her bliver en af de virkelig gode!

Frokost med Kreydenweiss – Restaurant ET Kreydenweiss er blevet kaldt “Den oversete ekstremterrorist” af Gastro, mens den anerkendte vinkritiker Tim Atkin betegner domænet som “et af Alsaces mest undervurderede”. Og ifølge Le Classement er de intet mindre end “Perfektionisten i Alsace”. Det er store ord, ja – men det er ogs...

Bouillabaisse – Restaurant ET 23/02/2026

Der er under to uger til den næste omgang bouillabaisse smides i gryden. Vi har enkelte ledige borde, så det må være på tide at spørge sig selv: hvem i mit liv trænger til en seriøs omgang fiskesuppe? Og hvad skal de næste torsdag? 🐟

Bouillabaisse – Restaurant ET Torsdag d. 5. marts holder vi Bouillabaisse-aften på Restaurant ET – en aften, hvor vi gør vores yderste for at ramme den uforlignelige stemning fra kajen i Marseille. Vi serverer den traditionelle bouillabaisse lavet på lækre råvarer som hummer, krabber, diverse fisk og muslinger, og hvis de...

SMAGprisen: Stem på Aarhus' bedste restaurantoplevelse her - Smag Aarhus 16/02/2026

Kære Byens Bedste Gæster
Smid en stemme på Byens Bedste spiseoplevelse ❤️🙏👍
-
Ha en fantastisk mandag og nyd kælkebakken og den varme chokolade ⛄️🙏🍾
-
Peace out ✌️

SMAGprisen: Stem på Aarhus' bedste restaurantoplevelse her - Smag Aarhus Aarhus bedste asiatiske spisested skal findes. Afgiv din stemme her, og vær med til at give din favorit titlen!

27/01/2026

Byens Bedste Gæster har nomineret ET’ern til “Bedste Restaurant oplevelse” - følg med på Smag Århus og der kan stemmes fra 15 februar ❤️🙏❤️🙏❤️🙏❤️🙏

Peace out og MERCI ✌️✌️✌️

Events – Restaurant ET 13/01/2026

Mørk er november og løvfaldet slut, javist, men januar er ikke meget bedre. Mangler du noget at se frem til? Så kan vi kun anbefale at kigge på vores kommende arrangementer, som både giver dig et spændende kryds i kalenderen og en nært forestående kulinarisk rejse at lune dig på.

Se bare her på vores hjemmeside!

Events – Restaurant ET Vi nyder at fremelske en god stemning, og nogle gange skal der ske noget helt specielt. Her på siden kan du finde vores kommende arrangementer.

Photos from Restaurant ET's post 06/01/2026

Kære Jonatan - 10 års Jubilæum på ET ❤️🙏🍾
-
Du skal vide at du betyder utrolig meget for os som “Partner in Crime”, Restaurantchef, sommelier, ven og bare generelt for alle Byens Bedste Gæster her på ET.
-
Dit service gen/niveau er utroligt højt og du sætter ALTID gæstens ønske øverst på “dagsordnen”!!!
-
Du brænder virkelig for tjenerfaget og sætter en ære i at servicere og formidle gastronomi. Du elsker at uddanne nye mennesker i det fag, som netop du har dedikeret dig 100% til ❤️🍾
-
Lad os nappe 10 gode år mere sammen og så må vi jo se hvad der så sker derfra 😇✌️
-
Tak for ALT, indtil videre og vi fortsætter - Peace out ✌️

Morten & Lars

Vil du plassere din virksomhed på toppen av Restaurant-listen i Aarhus?
Klik her for at gøre krav på din sponsorerede post.

Adresse


Mindegade 8
Aarhus
8000

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 17:30 - 00:00
Tirsdag 17:30 - 00:00
Onsdag 12:00 - 16:00
17:30 - 00:00
Torsdag 12:00 - 16:00
17:30 - 01:00
Fredag 12:00 - 16:00
17:30 - 01:00
Lørdag 12:00 - 16:00
17:30 - 01:00