Omnom
Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Omnom, Bakkerij, Geel.
Ik help druk druk drukke mensen om bewust, lokaal en zo afvalvrij mogelijk te genieten van kraakverse koekjes, bars, taart en ander lekkers, aangepast aan allergieën indien nodig.
24/06/2026
Taartje naar mijn hart 🥰❤️ voor een mama naar mijn hart. Die bestelt voor de dochter... dat er ook eentje is naar mijn hart.
Met bloempjes uit Marleen haar prachtige tuin wat OOK al een dame naar mijn hart is met een concept... ja je snapt em zeker?
Mijn hart is blij. ❤️ punt.
Blij met prachtige opdrachten, veel vertrouwen en mooie samenwerkingen.
23/06/2026
In the middle of something.
Dat is de huidige gang van zaken. Al maanden. Sinds vorig jaar augustus, als we echt eerlijk zijn. Toen werden we verliefd op het huisje met de groene deur en stapten we in de rollercoaster van emoties.
Tis niet voor jullie. Tis misschien wel voor jullie. Tis enkel voor jullie als ge rap zijt. Tis voor jullie als de lening oke is. Tis... nog niet officieeeeel van jullie maar jullie zijn er wel al als halve gare zolen in aan het werken.
Tis dan eindelijk...van ons. Oef.
Iedereen die zelf kocht of gekocht heeft herkent het allicht. Om dan van het verkopen te zwijgen. En hrt verhuizen. Het verbouwen.
Veel werk nog eh?
Is standaard de zin die we krijgen.
Ja. Veel werk. Ja. Véél is zelfs een understatement.
Maar ook al veel gedaan. Hard gewerkt. Veel beslist. Veel gepuft. Gezweet. Gevloekt. Fier geweest. Gebleit. Geroepen. En heel weinig geslapen.
Er komt nog veel van dat. Veul.
Maar soms. Soms moet je eens op de rem gaan staan. En kijken wat je allemaal al deed. En fier zijn.
Tis niet perfect. Verre van. Niks ervan. Maar stilaan...ruikt het naar ons. Voelt het als ons. Ziet het er in de randjes en kantjes al uit als ons.
Stiekem... vergeten we tussen alle zorgen en stress te bedenken dat de 'wij' van 5 jaar geleden, ons nu hadden uitgelachen. 'No way... écht?!'.
Ja. Echt. En vandaag. Is het een schoon moment om fier te zijn. Ook op die stekeltjespoort en die klimopwildernis. Ja ook dat.
Staan wachten aan de deur en bijna een dansje doen als de levering komt... de nieuwe kaartjes zijn er!
Op de folders en banner en stickers zit ik nog te wachten maar dit is er alvast!
Pak je het mee uit? 🥰❤️
Mijlpaaaaaal!
Nu staat voor altijd met haar moois in de spotlight 🥰 exact waar ze hoort.
18/06/2026
Op 27 en 28 juni mag Omnom nog een on tour, maar niet héél ver weg...we doen een thuismatch op de braderij in centrum Geel.
Niet zomaar ergens maar in geweldig gezelschap van vele andere kleine ondernemers, op een marktje. Een marktje OP een marktje vlakbij de markt van Geel. Hoegoeisda.
organiseert met .market dat leuke event, speciaal om kleine en lokale ondernemers een mooi podium te geven. Schoon concept. Love it. Merci Liese!
Klik je in de webshop een bestelling aan met afhaaldag 27 juni, dan kan je dat in de atelier oppikken, bij de meneer, of op het marktje.
Ook leuk, toch? Ik check dat na per mail, hoef je zelf niks extra voor te doen.
Ik neem millies en gepoftr rijstbars mee, oatmealbars, kokosrotsen, reuze koeken, chocolade oatmeal koeken, muffins,...
Heb je nog een request? Dan is dit zo ongeveer het juiste moment 😉 shoot!
Ik zie je daar dan, toch? Gezellig. Plezant. Lokaal. En kei vers gemaakt, uiteraard.
Woorden die mijn hart doen zingen ❤️
Het is hier zo gezellig. Het is zo lekker. Iedereen was meteen fan. Papa was superblij met zijn doosje. Wat ben ik oh zo blij dat jij hier bent komen wonen...en we nu gewoon langs mogen komen.
Dankjewel daarvoor.
Slik.
Nee. Jij dankjewel. En jij. En jij. En jij ook.
Of je nu 1 koek komt kiezen. Of je grootste tupperware doos van de bomma mee neemt. Al je kindjes die dan hun dessert voor straks zelf mogen kiezen. Of een cadeautje laat maken voor de papa om morgen af te geven.
Alles mag. Alles kan. Naast de webshop en de abonnementen. Is er nu gewoon dat geweldige kleine vitrinetje om uit te komen kiezen op de vaste momenten.
Je bent zo lief. En ik ben zo dankbaar. Merci 🥰
OI ! Omnom heeft een winkeltje?!
Nee. Of ja? Of nee… want eigenlijk staat de deur tijdens de afhaalmomenten gewoon open voor iedereen nu.
Om binnen te wandelen wanneer je daar zin in hebt. Voor een babbeltje. Om je eigen doosjes mee te nemen en te vullen met omnomsels die net uit de oven komen.
Om iets extra mee te nemen, terwijl je je webshopbestelling komt oppikken of je abonnement voor je klaar staat.
Om een cadeautje te komen kiezen, een cadeaubon op te pikken, snel een pot verse advocaat te vragen…
Zo dat.
Dus nee. Omnom Patisserie heeft geen volwaardige winkel die een hele dag open zal zijn, 5 van de 7.
Maar ja, op dinsdag en vrijdag tussen 17 en 19u en zaterdag tussen 10 en 11.30u, zal de stekeltjespoort open staan, kan je doorlopen naar achter tot aan de roze deur en ben je heel welkom om te komen kiezen waar je zin in hebt.
Het ene moment zal er veel keuze zijn, het andere moment wat minder.
Allergenenvrij gebak zal aangeboden worden als dat er is, maar omwille van aparte bakmomenten (hallow kruisbesmetting) zal dat niet telkens het geval zijn.
Hoe weet je wanneer het open-atelierwinkeltje-momenten zijn? Als de poort open staat en het de vaste afhaalmomenten zijn.
Op de socials zal je de melding ook steeds zien staan, inclusief een opsomming van het assortiment van die dag.
En met de tijd...zal er een schoon bordje aan de oprit staan als aankondiging van zulk ‘open’ moment. Maar geef me een momentje om dat te fixen 😆
Weet je het atelier niet zijn en wil je graag langskomen? Laar 89. Geel. Daar moet je zijn ❤️
Je bent kei welkom!
(Please pinch me... whuuuut is happening! 😱)
Het was een spannende week voor Omnom. Een verhuis. Veel chaos. Afwassen op verplaatsing. Zoeken achter materiaal en ingrediënten die net iets te goed ingepakt waren 🤭
De eerste taarten, webshopbestellingen en cadeaubonnen werden opgepikt. Er was plaats voor een lach en een traan. Een klopje en een duwtje. Veel lieve woorden en steun en zelfs attente cadeautjes 🥹
Ik opende voor het eerst ook de deuren voor een 'open' moment. De koekjes van de bakplaat in mijn fancy vitrine. Klaar om uitgekozen te worden en om van te genieten. Zonder vooraf bestellen, gewoon als je er goesting in hebt ❤️
Dat laatste was een impulsieve beslissing. Eentje dat op de planning stond...alleen nu nog niet 🤭 maar het voelde goed om gewoon te doen en oh wat was dat leuk!
Glunders, handengewrijf, kiezen en zo blij zijn met dat doosje vol lekkers. Recht van de bakplaat, zonder omweg. Zonder troep. Zonder tralala. Om heel bewust van te genieten 🥰
Dat is waar ik voor sta met Omnom, vanaf het begin...en er is deze week heel wat verandering geweest...maar dat blijft gewoon hetzelfde.
Omdat het kan. ❤️
02/06/2026
Laar 89 - 2440 Geel
Daar moet je zijn ❤️ voor al je kraakvers, kei lekker en zonder-troep-gebak.
Ophaalmomenten blijven voorlopig wat ze voorheen waren:
Dinsdag en vrijdag tussen 17 en 19u.
Zaterdag tussen 10 en 11.30u.
Verzendingen op dinsdag namiddag zodat je ze op woensdag/donderdag bij je thuis hebt.
Steeds op bestelling.
**Hoe kan je de atelier vinden?**
Volg de oprit richting de garagepoort, ga door de poort. Volg het padje en hou de garage aan je linkerkant. Als je de roze deur ziet, dan ben je er!
Opgelet:
Aankloppen bij de groene voordeur gaat je geen koeken opleveren 😉 Buiten vaste ophaalmomenten langskomen is ook enkel na overleg.
Er komen leuke opties om buiten de afhaaluren omnomsels te kunnen oppikken, maar die info volgt later nog. ❤️
Aardblijtjes. Want dat doen ze. Ze maken mensen blij 🥰
Beetje suiker dabei. Beetje geduld en wat roeren. Het maakt de allerbeste confituur. Zonder troep en zonder toevoegingen.
Waarmee oh zoveel lekkers gemaakt kan worden.
Werken met verse producten en ingrediënten is iets waar ik met Omnom Patisserie vierkant achtersta. Het id een principe waar ik niet van af wijk. Je proeft immers zo hard dat verschil.
In een wereld vol lege kcal (maar die ohzo in de gaten gehouden worden) en vol verborgen suikers die steeds maar ingewikkeldere namen krijgen zodat je ze niet spot op de verpakking... is het soms net fijn om blij te worden van vers gemaakte confituur.
Zonder omwegen. Zonder tussenstappen. Zonder 'lange bewaartijd'. Zonder E nummers. Gewoon van uit de kookpot, in de taart of koekjes. ❤️
Simpel. Eenvoudig. Echt. En lekker.
Datte.
Daar staat Omnom Patisserie voor.
Je kan bestellen op www.omnompatisserie.be, via de webshop, kies een abonnement of laat een taart maken.
Het zit em in de kleine dingetjes. Vol liefde en zorg gemaakt. Matchy match. Precies goed. Persoonlijk. Helemaal naar wens. Veilig voor allergenen-buikjes.
Geen of of. Maar een en en.
Iedereen mag genieten van taart. Zorgeloos. Veilig. En kei lekker ❤️
Zelf graag een taart op maat? Op www.omnompatisserie.be kan je de kalender en het taartformulier vinden.
Maar stuur me gerust een berichtje als je de weg kwijt bent, ik help je graag verder.
Klik hier om uitgelicht te worden.
Type
Website
Adres
Geel
2440