Myriam Grau Rey ART

Myriam Grau Rey ART

Compartir

Benvinguts a la meva pàgina d'art

Photos from Myriam Grau Rey ART's post 18/04/2020

SUBHASTA BENÈFICA CONTRA LA COVID-19 ANDORRA
Bon diaa!!! 💜 Participo en aquesta subhasta amb la venta de la il·lustració original del cartell d'aquesta campanya per a recollir fons per al Fons solidari de Govern i ajudar a aquest petit gran país ✊. És tracta de 5 prints de 29.5cm x 24.5cm. El preu de sortida es de 5 eurets cada print ! Animeu-vos! (si us interesa un l'original a instagram estaré subhastant l'original a 35 eurets )
Amb el coixinet podreu trobar tots els participants! .

Photos from Myriam Grau Rey ART's post 17/09/2019

El passat 15 de septembre va oferir el concert de Meritxell a càrrec de Jonca. Un concert ple d'emocions en el qual juntament amb 4 artistes, vaig tenir l'honor de pintar en directe "Fuga y Misterio" d'Astor Piazzolla. Estic infinitament agraïda, gràcies per tot! ♥️
@ Auditori Nacional Andorra

Photos from Myriam Grau Rey ART's post 11/09/2019

"COLORS MUSICALS I VISUALS", aquest serà el títol q li dóna nom al concert de meritxell el pròxim 15 de septembre! Juntament amb altres artistes i músics posarem color a la música en directe. Gràcies .ad i a la per aquesta oportunitat tan bona! Ens veiem el 15! (entrada GRATUÏTA sota reserva) també ens podreu veure a la televisió andorrana.
@ Auditori Nacional Andorra

Photos from Myriam Grau Rey ART's post 20/08/2019

Fragmentació: @ Andorra

Photos 10/08/2019

Encàrrecs especials i amb molt d'amor per la Rebeca i la Sara. Gràcies per la confiança 💜

Photos 30/07/2019

En procés...
~F R A G M E N T S. Els canvis solen destructurar, i costa fer-se a l'idea el nou camí a construïr. ~

Photos 25/07/2019

Obra disponible 🌿
CAT:Resultat final d' A I R E: un tema de Mecano, en el qual jo interpreto que parla de les drogues, he agafat la visió de la desesperació, de la necessitat de respirar quan un s'ofega. Un tema molt poc representat i dels més durs en la societat.
ES: Resultado final de A I R E: un tema de Mecano, en el que yo interpreto que habla de las dr**as, he cogido la visión de la desesperación, de la necesidad de respirar cuando un se ahoga. Un tema muy poco representado y los más duros en la sociedad..
"Aire, soñe por un momento que era aire, aire. oxigeno. nitrogeno y argón
sin forma definida ni color
fui aire volador."

Photos 02/05/2019

"Detalles" // Aquest dissabte 4 de maig estaré al mercat de la vall tot el dia. Serà genial veure-us per alli🌿🌸

Photos 01/05/2019

Més...🌻⛰️

Photos from Myriam Grau Rey ART's post 24/04/2019

🌻Molt contenta de tornar al (mercat d'art i artesania creativa)🌻
H O R A R I S :
4 de maig : 11 a 20h
1 de juny: 11 a 21h
6 de juliol : 11h a 21h
3 i 4 d'agost: 11h a 23h
7 de septembre: 11 a 21h
5 octubre : 11h a 20h
Lloc:casc antic d'Andorra la vella
Fotògraf :
Modelisme i idea: .magri @ Andorra la Vella, Andorra

Photos from Myriam Grau Rey ART's post 07/04/2019

6a Mostra d'Arts plàstiques al CAEE (Escaldes-engordany) a càrrec de
@ Andorra

Photos 26/03/2019

Olor a vainilla
M'agrada la llum de l'espelma rebotant pel vidre. Hi trobo una especie de vida. Una barreja entre pau i tragèdia.

¿Quieres que tu empresa sea el Arte Y Entretenimiento mas cotizado en Ordino?
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Categoría

Página web

Dirección


Ordino
AD300