AZS UW KidsCore Academy

Komentarze

Czy wiecie, że w Polsce startuje ekosystem rozgrywek eSailing (wirtualne regaty) które wpisały się w historię Olimpijską w listopadzie 2020 roku, gdy jako pierwsze z eSportów były transmitowane na oficjalnym kanale Olimpijskim (The Olympic Channel).

Ponad 2,2 miliona osób obejrzało jak Joan Cardona z Hiszpanii zostaje Mistrzem Świata a reprezentacja Wielkiej Brytanii wygrywa Puchar Narodów.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się co o eSporcie powiedzą specjaliści z branży, dowiedzieć się jak będą wyglądały rozgrywki eSailing Liga Akademicka lub zgłosić swoją uczelnianą drużynę... zapisz się na Akademię eSailingu: https://www.becas-santander.com/pl/program/akademia-esailing

#eSailingPoland
Serdecznie zapraszam. Nabór rozpoczęty do bezpłatnego programu Kumulacji Aktywności Fundacji Lotto (wiek dzieci od 11 lat). Zaczynamy zapisy pod numerem telefonu 666 976 001 lub [email protected].

Zajęcia odbywać się będą w każdą sobotę, a od jesieni także w wybrany dzień powszedni popołudniu na sali przy współpracy z trenerką przygotowania motorycznego Anią Weinzieher. Będzie wycisk ! 💪 🤸‍♀️🤸‍♂️

Dla dzieci od 7 roku życia mamy otwarty ciągły nabór w KidsCore Academy w klubie AZS Uniwersytet Warszawski. Zajęcia (odpłatne) nad Zalewem Zegrzyńskim dla najmłodszych odbywają się w niedzielę. Dzwońcie, pytajcie. Jesteśmy wspólnie z trenerami sekcji do Państwa dyspozycji.

www.kidscore.pl
Józef Krasowski (AZS UW) wygrał tegoroczne Mistrzostwa Młodzików w kat. do lat 9. Za nim uplasowali się Alexander Nowak (UKS FIR) oraz Antoni Brzozowski (KS Spójnia).

Szkolenie żeglarskie regatowe. Klasy Optimist, Laser, katamarany. Obozy i półkolonie dla dzieci.

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 17/08/2021

🆕Wróciliśmy z Pucka z Mistrzostw Polski Juniora Młodszego🙋‍♀️ Najlepiej wypadła Nina Mirowska plasując się na 1️⃣2️⃣ miejscu we flocie dziewcząt 👏

☎️Podsumowuje trener #teamA Mateusz Laskowski.👉”Występ naszych zawodników oceniłbym jako dobry, końcowe pozycje pozostawiają jednak niedosyt 👉 mamy apetyty na więcej 😎. Nasze grupowe liderki Nina i Iga z dnia na dzień żeglowały coraz lepiej zajmując w drugiej połowie regat powtarzalne miejsca w top 10-15, jak również wygrywając (Nina 👏) bądź zajmując 2 miejsce w wyścigach. Końcowo Nina zajęła 1️⃣2️⃣pozycje, a Iga 2️⃣7️⃣. Nasza trzecia zawodniczka Maja poprawiła starty i odważnie stawała na pierwszej linii, łapiąc flastarty 🙈 ale i duże doświadczenie w czuciu linii startowej. Maja jest bardzo ambitna i nie odpuści tak łatwo… 🙅‍♀️ szczególnie, że zarówno 🤜🏻Maja jak i Nina 🤛🏻 już zaczynają swoją przygodę na klasie Laser 4.7 na której życzymy im wiele sukcesów i nie gasnącej pasji do żeglowania ⛵️🚀. Na koniec chciałem wspomnieć o chłopakach - Sati i Igor - z wyścigu na wyścig poprawiali pozycje i wspaniale oglądało się gdy w tak krótkim czasie (4 dni regat) każdy z nich rozwijał swoje umiejętności zarówno na linii startu jak i jakości prowadzenia łodzi w warunkach blisko 20 węzłów - wystarczy spojrzeć na zacięcie na zdjęciach 😈”

📸 Zobaczcie zdjęcia naszych zawodników wyłapane ze strony Polski Związek Żeglarski

#pasja #zeglowanie #sport #optimist #team #kidscore #azsiaki #azsuw #kuszsuw #laser #moc #sila

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 16/08/2021

🤩🤩🤩 Od soboty trwa KidsCore Camp. Byliśmy już na wodzie, mielismy różne zajęcia ogólnorozwojowe. Poznaliśmy się i zaprzyjaźniliśmy, od dziś już działamy pełną parą:

🔹Dzieci 6️⃣-1️⃣2️⃣ lat żeglują w 3 grupach - Początkująca, srednio-zaawansowana i regatowa gr B
🔹 opiekę i szkolenie sprawuje 3 doskonałych trenerów Daro Bieńkowski Karol Ozonek, Krzysztof Filipiak oraz opiekun-wychowawca - nasza obozowa Mama 🙃
🔹zajęcia na wodzie 👉 Optimisty, kajaki, omegi
🔹zajęcia na lądzie - ogólnorozwojowe
🔹KidsCore Games 😍
🔹Ognisko i podchody
🔹 niespodzianki 👇
🔹 Świetna zabawa 😇

#pasja #sport #zeglowanie #azs #azsiaki #kuazsuw #kidscore #kidscoreacademy

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 11/08/2021

⛵️Lasery 4.7 w Giżycku a Optimisty gr A w Pucku 🙋‍♀️ Nad morzem także pogoda dopisuje, warunki wietrzne doskonałe - codziennie od kilku do kilkudziesięciu węzłów.

Nasz TeamA jak nazywa go trener Mateusz Laskowski ćwiczy technikę prowadzenia łodzi oraz starty w większej flocie! Dzięki za wspólne treningi min. Klub Sportowy "Baza Mrągowo" Sailing Legia Klub Wodny Garland Gliwice i Żegluj Lublin 😇 Dziś ostatni dzień przymiarek 👉👉👉 od jutra - Mistrzostwa Polski Juniora Młodszego - trzymajcie kciuki za:
📌Ninę
📌Igę
📌Maję
📌Zosię
📌Satka
📌Igora
Obiecujemy, ze każdy da z siebie 100%! 😇

#pasja #sport #zeglowanie #optimist #grupaA
#psko #trening #azsiaki #azsuw #kidscore #kidscoreacademy #kuazsuw

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 10/08/2021

W Wilkasy trwa Laser RaceCamp 🚀
Towarzyszy nam doskonała pogoda do żeglowania - wiatr, słońce, chmurki ⛵️☀️⛅️🌈🌬🌊💨

➰1️⃣6️⃣ Laserów 4.7
➰8️⃣ intensywnych dni
➰zawodnicy z 3️⃣ klubów
➰Laser, Omega, Rowery, zajęcia ogólnorozwojowe ⛵️🚴‍♂️⛹️‍♂️🤸🏻‍♀️
➰rywalizacja drużyn we wszystkich dyscyplinach 👉 w ramach KidsCore Games
➰dwóch doskonałych trenerów Bartek Szotynski i Daro Bieńkowski
➰baza AZS Wilkasy i nasze ulubione Jezioro Niegocin
Pozdrawiamy i ciśniemy dalej 🐗

#azsiaki #azsuw #kidscoreacademy #kidscore #kuazsuw #pasja #sport #zeglowanie #laser #ilca4 #zgrupowanie #motoryka #sila #motywacja

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 06/08/2021

😁⛵ Ale było fajnie!! 👉 A już od jutra będzie jeszcze fajniej 🏆
Od soboty przez najbliższe dwa tygodnie zaczynamy ☑RaceCamp dla Lasera 4.7 i ☑KidsCore Camp dla Optimista na wszystkich poziomach kształcenia 😎 Kolejny etap treningu i super zabaw, bo nasze Campy to:
🔵 budowanie kondycji i ogólnego rozwoju w oparciu o wszystkie sporty 🥅🏏⛳️🪁🎽🤸‍♀️⛹️‍♀️🤾‍♀️🏄‍♀️🏊‍♀️🚣‍♀️🚴
🔵 doskonalenie umiejętności żeglarskich
🔵 świetna zabawa w bezpiecznym otoczeniu
🔵 Igrzyska KidsCore Games
🔵 doświadczeni trenerzy - Bartek Szotynski, Daro Bieńkowski, Krzysztof Filipiak i Karol Ozonek 🔝
Śledźcie nasz profl - będziemy publikować bieżące relacje 🤩

#kidscore #azsuw #wilkasy #azsiaki #kuzazsuw #uniwersytetwarszawski #optimist #ilca4 #zabawa #sport #pasja

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 01/08/2021

🔘Zosia Wojcik 8️⃣ zawodniczką na Mistrzostwach Świata na Gardzie w olimpijskiej klasie Laser Radial (ILCA6) w kat U17 🤩
🔘Reprezentacja na Mistrzostwa Europy - ILCA 4 - pokazała się w Travemunde z bardzo dobrej strony 👏

Trener Bartek Szotynski relacjonuje start w Travemunde ⏰ Zakończyły się Mistrzostwa Europy w Laserze 4.7 lub ILCA 4 jak nazywają ją Amerykanie . Mieliśmy w Travemunde swoją reprezentację, posród licznej z Polski 👉Julkę, Igora i Iwa. Żeby jednak wystapić tutaj trzeba było przejść kwalifikacje krajowe, bo w tych mistrzostwach startują najlepsi zawodnicy z poszczególnych krajów. ✖️Limit 240 chłopców i 120 dziewczyn został wypełniony✖️. Nasi, pomimo ↪️debiutu↩️ w tak dużych regatach, nie oddali łatwo pola przeciwnikiom. Pojęli szybko jak zabójcze jest tempo tych wyscigów i zeby coś ugrać trzeba nie tylko zaprezentowac swój najlepszy performance, ale również otworzyć się bardzo na nowe doświadczenia, które przychodza tylko wtedy, gdy leci się na halsie na 1️⃣2️⃣0️⃣%. 6️⃣ dni regat a tylko 3️⃣dni scigania. Raz za mało, raz za dużo 🤷🏽Żeglarstwo to sztuka koncentracji i oczekiwania na start🦁Jak kot, ktory leży cały dzien na parapacie i potrafi nagle zerwać się po swoją zdobycz w mgnieniu oka. Takie byly tutaj regaty. Teraz czas na odooczynek i aktywny odpoczynek w Wilkasach jak również nowe doświadczenia 🙂”

Pełne wyniki ME Travemunde ➡️ https://www.manage2sail.com/en-US/event/a3014e6c-7d56-4108-a277-55265a5afa23/onb#!/results?classId=af7b0b6c-64aa-47a5-acd0-46bae67e4672

Mistrzostwa Świata odbyły się na jez. Garda, we Włoszech. Zosia żeglowała pewnie, pokazując się z bardzo dobrej strony, pośród polskich i światowych zawodniczek. Gratulujemy Zosi i Trenerowi Aleksander A***n @Sailing Core doskonałego wyniku 😎

Pełne wyniki MŚ Garda ➡️ http://2021-radial-youth.laser-worlds.com/results/

EurILCA
SailingCore

#pasja #zeglowanie #azsuw #azsiaki #kuazsuw #kidscore #kidscoreacademy #ilca #ilca4 #ilca6

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 30/07/2021

👏Dobry występ naszych najmłodszych żeglarzy na Mistrzostwach Polski do lat 9 w Tarnobrzegu - Pola 4️⃣, Eryk 1️⃣7️⃣✔️ Gratulacje ⛵️⛵️⛵️

W ostatni weekend na jeziorze Tarnobrzeskim, jak co roku odbyły się Mistrzostwa Polski do lat 9️⃣. Standardowo akwen przywitał słabym wiatrem ale i piękną pogodą ☀️. Pierwszy dzień, z uwagi na brak wiatru, pozwolił dopracować sprzęt oraz dobrze nastawić sie do rywalizacji, drugi przyniósł wyścigi dopiero po południu. Trzeciego dnia została dokończona rywalizacja - łącznie odbyło się 5️⃣ wyścigów. Nasi zawodnicy walczyli dzielnie, zdobywając nieoceniony bagaż doświadczeń:
🔸Pola, po kilkudniowym rozpływaniu była w świetnej formie - rozpoczęła i zakończyła regaty wygranym wyścigiem. Trochę zabrakło szczęścia (falstart, awaria zegarka) do medalu, ale zebrane doświadczenie ✖️pierwsze w karierze UFD, lepsze starty, pewne kursy pełne oraz umiejetność gonienia najlepszych✖️to coś co procentuje na kolejne starty i pozwala z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość kariery 9- latki 🤜🏻🤛🏻
🔸 Eryk poprawił starty, meldując się w większości na linii startowej w czołówce, zaliczył tez bardzo udany wyścig w którym był 6️⃣. Starty w takich regatach to nieoceniony bagaż doświadczeń a młodzi zawodnicy uczą się 〰️cierpliwości, determinacji i pamiętania o tych wszystkich trudnych elementach technicznych, z których składa się ten piękny sport ♾🔛

🟣Tymczasem, razem z trenerem zawodników gr B Krzysztof Filipiak trzymamy kciuki za naszą reprezentacje w Tokio oraz laserzystów - trwają Mistrzostwa Europy ILCA 4 oraz ILCA 6. Niebawem 🔜🔜🔜 relacje z Travemunde oraz Gardy 🔴 Póki co obserwujcie nasze Story 🔴

#zeglarstwo #pasja #azs #azsiaki #azsuw #kidscore #kidscoracademy #kuazsuw

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 28/07/2021

MiniCampy trwają w najlepsze 😎🥰 Na przystani AZS Zegrze doskonale bawimy się i rywalizujemy w Campowych zespołach. Daro Bieńkowski z zaangażowaniem dba aby dzieci rozwijały się i przywiozły do domu piękne wspomnienia 🪄🪄🪄 oraz:
🪄niezliczoną ilość uśmiechów
🪄nauczyły się podstaw żeglowania i bezpiecznego przebywania nad wodą
🪄poczuły ducha rywalizacji
🪄zbudowały przyjaźnie i odkryły piękną pasję

💥Zapraszamy na 👉KidsCore.pl po więcej informacji o naszych Campach - najbliższe:
🔹7-14.08 (Laser 4.7- ILCA4) KidsCore Camp Wilkasy AZS Wilkasy trener - Bartek Szotynski
🔹14-22.08(Optimist) KidsCore Camp Wilkasy trenerzy - Karol Ozonek, @Daro Bieńkowski oraz z Krzysztof Filipiak 🔝☑️- przygotowanie do Mistrzostw Polski gr B ☑️
🔹23-27.08 (Optimist) MiniCamp Zegrze, trener Mateusz Laskowski

#pasja #sport #kidscore #kidscoreacademy #azs #azsiaki #azsuw #kuazsuw #optimist #ilca

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 26/07/2021

Zakończyliśmy Race Camp w Pucku pod okiem trenera Mateusz Laskowski 👌

▪️Warunki do żeglowania doskonałe od 5-20 węzłów
▪️szlifowanie elementów techniki i taktyki regatowej
▪️budowanie wytrzymałości i siły
▪️zajęcia ogólnorozwojowe - rolki, wrotki, park linowy i bieganie 🏃🏼‍♀️

Niebawem wracamy do Pucka na obóz przed Olimpiadą Młodzieży. Stay tuned 💬🔊

#pasja #sport #puck #zatokapucka #azs #azsiaki #azsuw #kidscore #kidscoreacadmey

23/07/2021

#nextsailinggeneration - nasz zawodnik Iwo Barański w wywiadzie przed Mistrzostwami Europy 👏 Trzymamy kciuki za naszą reprezentację : 🔹 @Igor Mirowski 🔹 Julia Szotyńska 🔹@Iwo Barański! Oraz trenera Bartek Szotynski 🤞💪

#azs #azsiaki #kidscore #kidscoreacademy #pasja #ilca #laser #zeglarstwo

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 21/07/2021

Puchar Trenerów gr B w Gdyni z sukcesami - Pola znów🥇do lat 9, Antek 3️⃣w srebrnej grupie!

👉🏆Tradycyjne podsumowanie tym razem od trenera gr B - Krzysztof Filipiak „Regaty o Puchar Trenerów zakończyliśmy z całkiem pokaźną pulą małych sukcesów. Zaczęło się niespecjalnie, bo po pierwszym słabowiatrowym dniu w którym rozegrano 4 biegi👉 Antkowi i Piotrkowi brakowało trochę miejsc w rankingu by znaleźć się w złotej grupie. Liczyliśmy na możliwość poprawy drugiego dnia, jednak pogoda nie sprzyjała i w rezultacie ten dzień zakończyliśmy flagą AP nad A bez rozegrania żadnego wyścigu. Po podziale na floty mieliśmy więc w nich odpowiednio:
🟨złota: Pola
⬜️srebrna: Antek, Marcelina, Piotrek
🟫brązowa: Ania, Klara, Antek
Ostatniego dnia wiatr przybrał lekko na sile, 🌬🌬🌬co ucieszyło zwłaszcza naszych cięższych zawodników co było widać po ich wynikach na wodzie. Antek, Marcelina oraz Ania równo dopływali do mety w pierwszej 🔟 swojej grupy. Pola miała za to lekko utrudnione zadanie jednak dzielnie walczyła z wiatrem i pływała w pierwszej połowie złotej grupy 💪”

Regaty zakończyliśmy z poniższymi rezultatami:
🔹Pola 1️⃣ miejsce do lat 9 dziewczynki oraz 9️⃣te miejsce ogólnie w kategorii dziewczyn 🤟
🔹Antek Malicki 3️⃣ miejsce w srebrnej grupie w kategorii chłopaków🤟
🔹Marcelina 4te miejsce (na remisie punktowym z 3cim) w srebrnej grupie w kategorii dziewczyn🤟
🔹Ania 4te miejsce (ze stratą jednego punktu do 3ciego) w grupie brązowej w kategorii dziewczyn🤟

👏👏👏Gratulacje dla całej ekipy! Teraz dla części zasłużony odpoczynek, inni 👉udają się na MP do lat 9 😎 Już niebawem KidsCore Camp w Wilkasach i przygotowanie do głównej imprezy w sezonie 🔜🔜🔜Mistrzostw Polski GrB w Giżycku! Stay tuned!🔛

Fot. @Krzysztof Filipiak & organizator Pucharu Trenerów.

#pasja #sport #zeglowanie #optimist #azsuw #azsiaki #kidscore #kidscoreacademy

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 19/07/2021

Zgrupowanie Laser 4.7 i Puchar PSKL w Pucku zaliczone ✔️✔️ Iwo Barański 7️⃣ z kwalifikacją do MP w Sprintach 🆒 🤩

Tak te intensywne dni podsumowuje trener Laser AZS Uniwersytet Warszawski Bartek Szotynski „Daliśmy ognia na zgrupowaniu w Pucku🔥1️⃣5️⃣0️⃣km na rowerach. 3️⃣0️⃣h na wodzie plus regaty oraz 🤞🏊🏻🏊🏻‍♀️pływanie w zatoce. To, co niektórym wydawało się niemożliwe stało się realnym do wykonania 💪. Taki też był cel tego wyjazdu, aby ostatni raz przed zbliżającymi się ▶️ Mistrzostwami Europy i ▶️Mistrzostwami Polski dokręcić mocniej śrubę i poprawić dzielność całego teamu🆙. Pogoda na regatach okazała się łaskawa po tak intensywnym zgrupowaniu i 🌬wiatry podczas wyścigów 5-7 węzłów nie stanowiły większego fizycznego wyzwania dla naszych zawodników poza temperaturą i słońcem☀️. Większość z naszych poprawiła lokaty sprzed roku, a najwyżej regaty ukończył 👉Iwo na miejscu 7️⃣ w stawce blisko 1️⃣4️⃣0️⃣ zawodników🤩 oraz 5️⃣w kat U16 🆙To miejsce dało mu awans do 10 najlepszych zawodników na Mistrzostwa Polski w sprintach, które odbędą się we wrześniu. Teraz już będzie lżej obiecałem zawodnikom na koniec, ale do września 😉”

👉W regatach PSKL wystartowała także bojowo nastawiona 😎nasza reprezentantka w klasie ILCA6 - @Zosia Wojcik, zajmując 4️⃣m w kat U17👏

Zdjęcia - organizator PSKL oraz @Bartek Szotynski.

Wyniki PSKL - https://www.upwind24.pl/regatta/puchar-pskl-2021/results

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 13/07/2021

🆒Kolejne dzieci z uśmiechem😁 i pasją zakończyły drugi trunus naszych MiniCampów 🆒, podczas którego:

☑️uczyły się żeglowania,
☑️oddały dziesiątki skoków do wody
☑️wzięły udział w licznych zawodach
☑️śpiewały szanty
☑️wiązały ósemki, proste i ratownicze
☑️spały na jachcie podczas nocy pirata
☑️jadły kiełbaski z ogniska nad brzegiem Zalewu
I wiele więcej… A ile wspomnień? To wiedzą dzieci 🧑‍🦱oraz trenerzy i opiekunowie 👩‍🏫 Daro Bieńkowski , Sylwia Szotyńska . Zobaczcie zajawkę na zdjęciach! Kto chętny nakolejny turnus za 2 tygodnie 19-23.07❓– zapraszamy na ostatnie wolne miejsca 😁

A już dziś także zdradzimy iż, część dzieci weźmie udział w KidsCore Campie w Wilkasach 14-22.08.2021 z trzema trenerami Daro Bieńkowski Karol Ozonek Krzysztof Filipiak Chcecie dołączyć? Szczegóły na www.kidscore.pl.

🕵️‍♀️Przypominamy, że 23-27.08 odbędzie się specjalna edycja MiniCampu z trenerem gr A Mateusz Laskowski – zapraszamy początkujących i już żeglujących na wyjątkową przygodę tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego ⛵️

Zdjęcia Bar Strzy AZS Zegrze

#pasja #sport #żeglowanie #kidscore #kiscorecademy #azs #azsiaki #azsuw #minicampy

Photos from AZS UW KidsCore Academy's post 10/07/2021

Vector Sails Cup w ramach Regaty LOTOS Nord CUP Gdańsk za nami! W gr🅱️ - Pola Wójcik 1️⃣m w dziewczynkach do lat 9 a Piotrek Szklarski 3️⃣m w srebrnej grupie 😎 W gr🅰️ Nina Mirowska 5️⃣w dziewczynkach, a Iga Dębecka-Strzyżewska 🔟w dziewczynkach👏👏👏

Ostatnie dni żeglowaliśmy w Górki Zachodnie, Gdansk, Poland Warunki wymagające - 🌊fala od małej do morskiej, 🌬wiatr od 5-20 węzłów, zmienny, ⛵️start długi, falstarty 😅 Grupa B rywalizowała we flocie 👉 147 Optimistów, gr A ścigała się w stawce prawie 👉 65 łódek 😎

💪Trenerzy podsumowują starty💪

🟢GrB - Krzysztof Filipiak
„Na startach jesteśmy coraz wyżej na lini startu o czym świadczy aż 5falstartow potwierdzonych w rankingu przez UFD oraz BFD 😅 Warto dodać, że ostatniego dnia mieliśmy kilka małych sukcesów:🔛w wyscigu srebrnej grupy pierwsze miejsce zajął Piotrek. 🙉 Antek mimo zameldowania się na mecie jako pierwszy niestety załapał UFD. Polka równo pływała w grupie złotej zajmując w rankingu ogólnym 20ste miejsce 😍 i pierwsze do lat 9ciu. W całej grupie mamy jeszcze wiele do poprawy ale też kilka dni zgrupowania przed Pucharem Trenerów w Gdyni więc przyszły tydzień zapowiada się obiecująco 😎”

🟢 GrA - Mateusz Laskowski „Chwilę przyszło nam czekać na prawdziwe morskie warunki, pierwszego dnia 5-8 węzłów i znikoma fala. Od połowy drugiego dnia do końca regat żeglowaliśmy w 10-18 węzłach i blisko 2 metrowej fali. Wracamy z pewnym niedosytem, Nina od pierwszego dnia ścigała się w top 10 (blisko pudła wśród dziewcząt). Iga również pokazała, że może ścigać się o wysokie miejsca. Pomimo dobrego gonienia rywali błędy na startach skutkowały dużym rozstrzałem w wynikach. Coraz lepiej zarówno na linii startu jak i na halsówce prezentują się Zosia i Maja, pierwsza niestety bez wyścigów w ostatnim dniu borykając się z kontuzją. Sati odrabia straty godzin spędzonych na wodzie, jednak pojedyncze wyścigi pokazały, że stać go na znacznie więcej ”

👏👏👏Brawa dla wszystkich zawodników. Pełne wyniki tu 👉 https://www.upwind24.pl/nord-cup-2021/results

#zeglujemy #niezwalniamy #azs #azsiaki #kuazsuw #kidscore #kidscoreacademy #pasja #sport #zeglarstwo #optimist

Telefon

Strona Internetowa

Adres

Zegrze Południowe
Inne Zegrze Południowe siłownie i obiekty sportowe (pokaż wszystkie)
Zegrze360 Zegrze360
Zegrze Południowe, 05-130

Zegrze360 oferuje nowoczesne żaglówki SIGMA 600 CLUB+, regatowego Korsarza, szybkie motorówki typ

WakeShip WakeShip
Zegrze Południowe

Nauczymy każdego pływać na desce za motorówką! Wakesurf, wakeboard, Zegrze <3 Chill&fun! Dzwońcie i wpadajcie! 515860680

Sport Sailing Sport Sailing
Warszawska 31A
Zegrze Południowe, 05-130

Miedzynarodowa Szkoła Katamaranów VDWS. Dealer Hobie Cat.

Mazowsze Zegrze Mazowsze Zegrze
Warszawska
Zegrze Południowe, 05-130

ATAGA wypożyczalnia łodzi wędkarskich ATAGA wypożyczalnia łodzi wędkarskich
Zegrze Południowe, 05-130

Czekają na Was nowe, duże, bezpieczne łodzie: Siesta 440 i River 570, napędzane nowymi silnikami Yamaha.

Wypożyczalnia skuterów wodnych - Przystań przy Starym Moście Wypożyczalnia skuterów wodnych - Przystań przy Starym Moście

Skutery wodne, motorówki, rowerki, kajaki, sprzęt wodny,

Port Jachtowy Zegrze Port Jachtowy Zegrze

Mały Hel - Szkoła Windsurfingu Mały Hel - Szkoła Windsurfingu
Warszawska 31a

Najlepsza Szkoła nad Zalewem Zegrzyńskim �

AZS Zegrze AZS Zegrze
Ul. Warszawska 45, 05-130 Zegrze Południowe
Zegrze Południowe, 05-130

Ośrodek Sportów Wodnych AZS Warszawa znajduje się w Zegrzu Południowym nad Zalewem Zegrzyńskim 20 km od centrum Warszawy.

Camaro Sklep Wędkarski Zegrze Camaro Sklep Wędkarski Zegrze
Warszawska 7
Zegrze Południowe, 05-130

Jesteśmy sklepem wędkarskim, posiadającym bogaty asortyment, m. in.: wędki, kołowrotki, przynęty, woblery, błystki, gumy, akcesoria, zanęty, silniki, akumulatory, oleje, parasole i wiele innych.

Skutery WODNE - Wypożyczalnia Skutery WODNE - Wypożyczalnia
Rybaki 1
Zegrze Południowe, 05-130

Największa wypożyczalnia skuterów wodnych nad Zegrzem oferuje: ✅ Fantastyczną przygodę na wodzie ✅ Szaleństwa na skuterach wodnych Sea Doo ✅ Dania z Grilla i zimne piwo ⬇ Zarezerwuj #skuterwodny już dziś ⬇ tel: 667 688 888

Relaks na wodzie Relaks na wodzie
Warszawska 47
Zegrze Południowe, 05-130

Czarter jachtów spacerowych nad zalewem Zegrzyńskim