Iida S. Photography
Valokuvia tunteella ja tyylillä.
21/04/2026
Jos mietit “pitäisikö varata kuvaus”…
Tässä sun merkki.
Koska totuus on:
et tule koskaan katumaan näiden hetkien tallentamista
M***a saatat katua, jos et tehnyt sitä. 🤍
Vastasyntyneenkuvaus turku newbornkuvaus ajattomia ja kauniita muistoja
20/04/2026
Kovin paljoa ei tuu näytettyä täällä mitä kaikkea tuleekaan kuvattua, m***a juhliin mut saa myös värvättyä halutessaan! 😌🫶🏼
07/04/2026
Tältä voi näyttää newbornkuvaus mun kanssa 🫶🏼
31/03/2026
Onko se vaan mun päässä vai huomaako joku muukin että välillä tuntuu kuin vauvoja ja vauvauutisia suorastaan sataa joka puolelta ajoittain? 🥹❤️ Tosin mua ei kyllä haittaa yhtään, onhan ne nyt maailman ihanimpia asioita 🥹❤️
27/03/2026
Tähän väliin pakko julkasta muutama palaute, joita oon teiltä ihanilta saanu 🥹❤️ -> swaippaa vasemmalle ❤️
Kiitos kun ootte ❤️
18/03/2026
Miljöökuvaus? Mulle saa ehottaa miljööksi myös muualta kuin turun seudulta! Ja jos itellä ei oo mielessä missä voisi olla kiva miljöö kuvauksiin, mulla on kyllä ehdotuksia! 🫶🏼 eli ei tarvii tietää mitään ennakkoon 😌 Oon avoin kaikelle!
16/03/2026
Millon newbornkuvaus kannattaa varata?
Newbornkuvaus kannattaa varata jo raskausaikana. Kuvaan yleensä vauvan ollessa 4-10 päivän ikäinen.
Syy siihen on aika käytännöllinen:
• 👶 Vauvat nukkuvat silloin vielä paljon ja syvästi
• 🤍 He menevät helposti sikiömäisiin asentoihin
• 💤 Kuvaus sujuu rauhallisemmin
Varaan ajan alustavasti teille kalenterista lasketun ajan perusteella, m***a sitä tottakai mööpeliseerataan suuntaa jos toiseen riippuen miten vauva yksiössään viihtyy 🫶🏼
Mikäli kuitenki hoksaat(te) synnärillä että newborn kuvat ois ollu ihania, mut eipä tullu pohtineeks asiaa, niin mulle saa kyllä silti viestittää josko kuvaus onnistuis 🥰🫶🏼
15/03/2026
”Vauvasi on nyt munakoison kokoinen”
Nää erilaisten raskausappien raskausviikko katsaukset oli musta hauskoja sillon ku olin ite raskaana. Muistu mieleen kun höpöteltiin näistä viikonloppuna lapsuuden ystävän babyshowereilla. Muistan mite ehkä jopa vähä hölmöltä ne hedelmiin ja muihin vertaaminen koon puolesta tuntu ja nauratti. M***a siis olihan se ihana ja konkreettinen esimerkki havainnollistaa vauvan koko siellä mahassa 🫶🏼
Mikä hedelmä tai kasvis siellä on menossa? 😅🫶🏼
15/03/2026
Voi että miten pieni hetki se on ku nää pienet on ihan vastasyntyneitä 🥺❤️ Muistan ku mulle toitotettiin esikoisen aikaan että nauti siitä vauva-ajasta. Luulin nauttineeni, m***a nyt kahden lapsen ja vuosien jälkeen ikävöin sitä aikaa ihan hirmu paljon! Oispa enemmän kuvia itestä ja siitä vauvasta. Oispa nuuskuttanut ihan rauhassa sohvan nurkassa enemmän sitä vauvaa. Olisimpa ihan oikeesti rauhottunu siihen vauvakuplaan ❤️
Onneks saan kaapattua nuo vielä haleihin (ainakin toistaseks) ja kerätä kaiken rakkauden näistä isommistaki ❤️ Rakastan sitä mite he tulee vielä lähelle ja haluaa hipsuttelua ❤️
Siitä sunnuntain hempeilyt, olkaa hyvä 😂❤️
14/03/2026
Tän hetken suosikkileikit kuvauksissa 1-2vuotiaiden kanssa:
- lentokone lentely
- kukkuu ja piilosleikki
- pehmopupun heittely
- lattiasta pikkujälkien etsintä
Ja näitä on leikitty ja paljon! 😅🫶🏼
Klikkaa tästä saadaaksesi sponsoroidun listauksen.