Hawawshi AlKhal حواوشى الخال

Hawawshi AlKhal حواوشى الخال

أيوا أحنا بتوع الحواوشى اللى بيقولوا عليهم 😉😋

31/12/2022

أيوا هو ده منيو الخال بتاع الحواوشى اللى بيقولوا عليه 😉😋😋

ملحوظة : الخال بيتحداكم لو كنتوا دوقتوا خلطتنا السرية فى أى مكان قبل كدة وتحدى 💪💪

لخدمة التوصيل :
01112340309
مستنينكم تشرفونا فى مطعم حواوشى الخال - الحى الثانى شارع مدرسة جيل 2000 أمام فرع أتصالات مدينة ٦ أكتوبر 😉😉

22/12/2022

المثل بيقول : أكلت حواوشى قبل كده !!! أه أكلته
طيب جربت الحواوشى من عند الخال ؟؟
لاء لسه ..... يبقى عمرك م عرفت يعنى ايه طعم الحواوشى لحد دلوقتى 😲😲

أيوا زى م سمعت لأن الحواوشى من عند الخال فى حتة تانية
و مش هنفضل نقول اننا رقم 1 فى مجالنا بس هنقولك جرب مرة واحدة بس وهى هتعرفك
الفرق بين الحواوشى اللى بجد و الحواوشى اللى أكلته قبل كدة 😉😉

ثقة فى الله نجاح 💪💪

اسعار الحواوشى :
حواوشى لحمه 30
حواوشى لحمه بالجبنة 35
حواوشى سجق 40
حواوشى سجق بالجبنة 45
حواوشى سلامى بالجبنة 45
حواوشى بسطرمة بالجبنة 45
حواوشى هوت دوج بالجبنة 45

لخدمة التوصيل :
01112340309
مستنينكم تشرفونا فى مطعم حواوشى الخال - الحى الثانى شارع مدرسة جيل 2000 أمام فرع أتصالات مدينة ٦ أكتوبر 😉😉
ملحوظة : الخال بيتحداكم لو كنتوا دوقتوا خلطتنا السرية فى أى مكان قبل كدة وتحدى 💪💪

17/12/2022

بما ان النهاردة اليوم العالمى للبطن 😳😉
فكل واحد راجل مطلوب منه يعزم مراته او خطيبته او امه او أخته 🥳🥳
هتقولى انا سنجل يا أستاذ هقولك هتروح تعزم البنت اللى بتحبها من بعيد لبعيد مش هنسيبك تهرب 😁😁

يالا أتصل دلوقتى وبلاش تهرب من المسئولية الكبيرة اللى على كتفك 😜

🛑 ياريت كل واحدة من متابعين الصفحة تمنشن أى حد مش عايز يعزمها علشان بعد كدة يتم أجباره انه يطلب كل أصناف الحواوشى اللى عندنا

اسعار الحواوشى :
حواوشى لحمه 30
حواوشى لحمه بالجبنة 35
حواوشى سجق 40
حواوشى سجق بالجبنة 45
حواوشى سلامى بالجبنة 45
حواوشى بسطرمة بالجبنة 45
حواوشى هوت دوج بالجبنة 45

لخدمة التوصيل :
01112340309
مستنينكم تشرفونا فى مطعم حواوشى الخال - الحى الثانى شارع مدرسة جيل 2000 أمام فرع أتصالات مدينة ٦ أكتوبر 😉😉
ملحوظة : الخال بيتحداكم لو كنتوا دوقتوا خلطتنا السرية فى أى مكان قبل كدة وتحدى 💪💪

15/12/2022

لو فاكر ان الخال بتاع حواوشى بس تبقى غلطان 🤔🤔

الخال بيعمل أجمد كبدة أسكندرانى داخل جمهورية 6 أكتوبر 😳😳
أيوا زى م سمعت كدة طعم مختلف عن أى كبدة أكلتها قبل و بتدوب من أول قطمة 😋

هنفضل لسه نتفرج على الصورة و نجوع نفسنا أكتر ولسه هنفكر !! يالا أمسك موبايلك و أتصل
لخدمة التوصيل :
01112340309
مستنينكم تشرفونا فى مطعم حواوشى الخال - الحى الثانى شارع مدرسة جيل 2000 أمام فرع أتصالات مدينة ٦ أكتوبر 😉😉

ملحوظة : الخال بيتحداكم لو كنتوا دوقتوا خلطتنا السرية فى أى مكان قبل كدة وتحدى 💪💪

12/12/2022

الكلام ده بجد مش هزار 😂😂
لازم تشرفونا علشان تعرفوا الفرق مابين الخال ومابين اى حد تانى عندنا خلطة ليها طعم مختلف خالص عن اى طعام تانى ممكن تكون جربته فى حياتك فى سر فى خلطتنا هيخليك نفسك تفضل تاكل حواوشى ٢٤ ساعة فى ال ٢٤ ساعة 😋😋
وعند الخال الخبر اليقين 😍😍

اسعار الحواوشى ( الأسعار لفترة محدودة )
حواوشى لحمه 30
حواوشى لحمه بالجبنة 35
حواوشى سجق 40
حواوشى سجق بالجبنة 45
حواوشى سلامى بالجبنة 45
حواوشى بسطرمة بالجبنة 45
حواوشى هوت دوج بالجبنة 45

ملحوظة : الخال بيتحداكم لو كنتوا دوقتوا خلطتنا السرية فى أى مكان قبل كدة وتحدى 💪💪

لخدمة التوصيل :
01112340309
مستنينكم تشرفونا فى مطعم حواوشى الخال - الحى الثانى شارع مدرسة جيل 2000 أمام فرع أتصالات مدينة ٦ أكتوبر 😉😉

Hawawshi AlKhal حواوشى الخال أيوا أحنا بتوع الحواوشى اللى بيقولوا عليهم 😉😋

09/12/2022

لكل اهالى جمهورية ٦ أكتوبر والشيخ زايد رسالة هامة للجميع 📢📢

حواوشى الخال قعد يسأل الناس بتروحوا ليه السيدة و وسط البلد و امبابة فالكل جاوبنا علشان ناكل حواوشى واللى يقولى فى ناس كمان فتحت فى أكتوبر بيعملوا حواوشى جامد هقولك جرب تاكل قطمة من عند الخال و انت هتعرف الفرق 😉😋

وهدفنا اننا نكون رقم ١ فى مصر فى الحواوشى والحمدلله عملنا حواوشى عالمى نتحدى بيه اى حد 💪💪

الخال عنده حواوشى لحمه و سجق و بسطرمة و سلامى و هوت دوج 😘😘
مش بس كدة انت ممكن كمان تخلى الحواوشى غرقان بالجبنة موزاريلا 🧀🧀
وطبعا الخال زى مابيفكر فى الجودة و كمية اللحمة اللى جوه رغيف الحواوشى بيهتم ان اسعاره تناسب الجميع 😳😳

اسعار الحواوشى :

حواوشى لحمه 30
حواوشى لحمه بالجبنة 35
حواوشى سجق 40
حواوشى سجق بالجبنة 45
حواوشى سلامى بالجبنة 45
حواوشى بسطرمة بالجبنة 45
حواوشى هوت دوج بالجبنة 45

ملحوظة : الخال بيتحداكم لو كنتوا دوقتوا خلطتنا السرية فى أى مكان قبل كدة وتحدى 💪💪

لخدمة التوصيل :
01112340309
مستنينكم تشرفونا فى مطعم حواوشى الخال - الحى الثانى شارع مدرسة جيل 2000 أمام فرع أتصالات مدينة ٦ أكتوبر 😉😉

02/12/2022

أيوا أحنا بتوع الحواوشى اللى بيقولوا عليهم

Telephone

Website

Opening Hours

Monday 11:00 - 02:00
Tuesday 11:00 - 02:00
Wednesday 11:00 - 02:00
Thursday 11:00 - 02:00
Friday 11:00 - 02:00
Saturday 11:00 - 02:00
Sunday 11:00 - 02:00