Mero Bazaar
كل مايلزم صفوة السيدات
انصحكم متعملوش زيي انا ادمنت خلاص
الاوت فيت بتاعك مش هيكمل الا بقطعه مميزه من الاكسسريز استالس بيور
وبسعر والله بتمن الايس كريم
هيكون ف بازار Mero Bazaar بالنادي الثقافي بشارع 6 اكتوبر اول احمد عرابي عين شمس
عين شمس أحلي بيكي ( مروه مصطفى )
مروه مصطفى Marwa Mostafa
ليه دايما بكره تروق وتحلي ليه مش النهارده
تعالوا نرد علي شوية اسألة بتجلنا عن البازار؟
يا مروه. انا لسه ستارت اب.. و بصراحه مش عارفه دة صح اني انزل البازار ولا لا! انا لسه محدش يعرفني... و هنزل ممكن مبعش اصلا .. ..
بصي يا ست الكل .. في حاجات في البيزنس و stages بنمر بيها مهم اوي تبقي فاهمه انا في انهي مرحلة و ايه المتوقع منها ..
يعني لو انتي لسه ستارت اب فلازم تبقي فاهمه انك في stage متتوقعيش منها فلوس ... انتي في stage اسمها awarness يعني ايه! يعني في المرحلة دي دورك تظهري للناس .. انا مين.. بعمل ايه .. ايه بيميزني .. بحللك مشكلتك ازاي .. بفيدك ازاي .. ايه القيمه اللي بقدمهالك ...
بس .. اه بس تخيلي 🤔 يعني متوقعش فلوس! ما انا عايزة فلوس ...
عارفه .. كتير ينزلوا كتير ... ميجيبوش فلوس بس يعملوا قاعده و بعد البازار الله اكبر ...
محدش فينا بيشتغل علشان ينحر ف قلبه من غير عائد مادي .. لكن لازم ابقي فاهمه وفاهمه كويس انا بعمل ايه في المرحلة دي علشان يجيلي فلوس ...
طيب .. البازار ميزته انه بيقطع شوط كبير في البراند اورنس ستيدج دي.. احسن من الاعلان.... ازاي 🙊
اول حاجه تسويقك لنفسك.. تسويق المنظم و يجيب ترافيك البازار ..و الاعلان المدفوع مش شرط يبقي كويس ممكن تصرفي ارقام ارقام و يجيلك علي علوكه واشرف كخه عادي 😅 مش العميل اللي يشتري حتي لو عاملة كل حاجه مظبوطه زي الكتاب ما قال... لكن اختيارك للبازار حسب البرسونا " الشريحه اللي بتارجتيها " هي نازلة اصلا وانتي عارفه مشاكلها" فبتوصلي لاستهدافك اسهل واسرع
تاني حاجه انتي .. نازلة و بتقولي ف دماغك انا نازلة اعرف الناس عليا ... و تحطي هنا بقي سؤال ازاي؟
*ترابيزتي شكلها ايه يشد
* عاملة كروت و مسهلة الدنيا ب ال qr..
* معاملتي للناس اللي جايالي..
* ابني علاقة بينهم من اول ما يقابلوني ..
* بشتغل ف بوستاتي و تسويقي لنفسي علي مشاكلهم وازاي انا بحلهالهم و ابني بينهم و بيني ثقه ♥️
و كلمه بقولها لاي حد بينزل اول مره .. " لو جبتي حق ترابيزتك تبقي كسبانه و بالقوي" ... انزل .. دووووس .. شوف احتياجات الناس ايه .. هتنزلي تشوفي الناس on ground .. عايزين ايه .. تسمعيهم .. و دة جزء من ال brand listening .. تشوفي منافسينك عاملين ايه.. ازاي انافس و اتميز .. ازاي اطور .. تنزلي تعرفي انا وقعت ف خطأ ابه و تشتغلي عليه... نازلة تعملي علاقات .. و ال networking مع الناس اللي بنسميها ف الماركتينج prospects اللي هو عميل محتمل .. و فاضله شوية و يتحول يبقي client .. يعني حد مفروشلك اهو و عليكي تقفلي .. مهم مهم ...
ليه كتبت البوست دة!
كتبته لاني بقالي اكتر من اربع سنين بعمل بازارات وبتقابلني ناس كتير مش فاهمه فكره البازار ..
فحسيت ان البوست محتاج لناس تبقي فاهماه اكتر .. انزلي و خاطري بمخاطره محسوبة ... بذكاء و تبقي عارف ايه " هدفى" من النزول و اشتغل عليه ...
و الكلام دة مش لبازاى " بس .. ست الكل دوسي و انزلي و لفي البازارات و اعملي عملا شرق و غرب ... ونصيحه نصيحه .. متخليش حد يقف ف رزقك و يحطلك شروط و يحتكرك :)
اسعي ف كل حته .. اسعي و اتشقلبي و جربي .. اخسري واكسبي ..وقومي ♥️♥️
بوست من القلب للقلب والله
متشليش هم المصيف بعد كده
محبي البرندات الجديده وسعوا كده وسعوا كمان
مش هتلاقوها غير ف البازار يوم 7/2 وبسعر اقل من اي مكان بره
المنتجات دي لليدي بس
للمقرمشات والكاندي عنوان
ف بازار الصيف ايو
صيف يعني ريحتك وريحه الشعب لازم تبقي حلوه
كلنا مستنين بازار الصيف يوم 7/2 بالنادي الثقافي بشارع 6 اكتوبر اول احمد عرابي عين شمس
08/06/2026
كده كده الحلو عندنا ف البازار بس انتي اللي هتندمي لو عندك مناسبه ومجتيش خدتي كل الحلو من البازار يوم 7/2 بالنادي الثقافي بشارع 6 اكتوبر اول احمد عرابي عين شمس
Click here to claim your Sponsored Listing.