't Biokot
't Biokot is het prachtige clublokaal van "Fabiant" Wij zijn de studentenclub van het departement Bi
═════════
ALGEMEEN
═════════
't Biokot is het prachtige clublokaal van "Fabiant" Wij zijn de studentenclub van het departement Biologie van de Universiteit Antwerpen.
19/09/2021
Beste studenten, oud-studenten, kennissen en anderen,
Jullie hebben hoogstwaarschijnlijk al gehoord dat de UA heeft besloten het Fort VI te sluiten, definitief.
Dit vanwege een tekortkoming van de zalen in het fort om te voldoen aan de veiligheidsregels voor het organiseren van evenementen.
Daarom is besloten ineens het fort volledig te sluiten. Wij, als 't Biokot, zijn hier ongelooflijk van geschrokken.
We zouden daarom, met jullie hulp, graag meer aandacht willen geven aan het fort. We willen tonen waarom het de moeite waard is om te investeren in onze zalen zodat ze toch open kunnen blijven.
Wij willen uiteraard constructief met de UA samenwerken. De veiligheid van de studenten staat ook voor ons centraal. Echter willen we graag tonen aan de UA dat het fort een belangrijke waarde heeft voor veel personen. Investeren in de zalen om ze open te krijgen lijkt ons dus een betere beslissing dan ze te sluiten.
Met jullie hulp is dit misschien mogelijk. We willen dan ook vragen of jullie deze petitie willen ondertekenen. Zo hebben we misschien nog een kans!
https://chng.it/Dky97KfH7K
We houden jullie dan ook op de hoogte van de verdere beslissingen van de UA.
Hopelijk tot snel.
Ut Vivat Crescat Floreatque
't Biokot
We Can Make an Impact. Help Fort VI - Steun de studenten
TettenTetten en nog is Tetten, oké ik heb uw aandacht!
Ik denk da ik zowel voor mezelf als voor de rest van het preasidium kan spreken als we jullie allemaal een gelukkig en gezond Nieuwjaar toewensen! Op dat we nog veel biokot en ander plezier mogen maken, op dat er nog veel nieuwe vriendschappen worden gesmeed, op dat we elkaar toch nog beter gaan leren kennen, enz. We gaan er samen voor zorgen dat volgend jaar even leuk word als afgelopen jaar. Laat ons samen er weer een topjaar van maken! We gaan nog veel momenten tegemoed die we zullen herinneren en zullen Koesteren.
Veel biokotliefde
Den biokot
21/09/2018
Last day!!
20/09/2018
En zo begint de voorlaatste dag van de werkweek
19/09/2018
Day 3 💪
18/09/2018
Dag 2 is op gang!
17/09/2018
De eerste dag van de werkweek is begonnen!
14/12/2017
Het spel "Pêche tag" werd vandaag in het Biokot geintroduceerd!!!! Mogen er nog vele mooie avondjes komen in het nieuwe jaar!!! #1,54€
31/07/2017
~ LOST AND FOUND ~
Het nieuwe schooljaar komt stilaan dichter & dichter dus zijn wij, bioloogjes, ons biokotje aan het voorbereiden voor het volgende academiejaar 🙌🏼. Hier zijn de voorwerpen dat helaas zijn achtergebleven. LET OP als deze voorwerpen niet worden afgehaald vóór 5 augustus zullen ze verdwijnen in de vuilbak! (of stuur een berichtje, dan houden we jou voorwerp nog wat langer).
AAN DE STUDENTENCLUBS: Deel dit bericht eventueel op jullie pagina om zoveel mogelijk personen te bereiken 😊
Groetjes team Rell ❤️
17/12/2016
Deze stalen ros staat al enkele dagen aan 't Biokot. Verder zijn er nog een hoop onafgehaalde kleren van de afgelopen maanden. Iets verloren? Aarzel niet om Jef De Prins, Dries Steenssens of deze pagina een berichtje te sturen. :)
T' Biokot en Fabiant wensen jullie allen fijne feestdagen en goede examens toe!
Yes, nu donderdag is er een super awesome lustruactiviteit bij mij te doen!! ik zal er alvast van genieten, jullie ook?
Klik hier om uitgelicht te worden.
Contact de scholen
Telefoon
Website
Adres
Fort VI
Antwerp
2610