Regaty Maristo Cup

Komentarze

A takie nieśmiałe pytanie mam.. Czy można podać czasy przybycia jednostek w KWR w pierwszym etapie ?
Czy któryś z zawodników wraca w niedzielę do Poznania? Szukamy miejsca dla kapitana Dancing Queen :)
Czy któryś z zawodników jedzie w niedzielę do Poznania? Szukamy miejsca dla kapitana Dancing Queen :)
Barnaba pozdrawia! 🌬️🌊⛵
Purga na mecie 6:22:00! #boja+
Gdzie jest tracking, bo nie załapałem Dobrych wiatrów dla wszystkich uczestników :-D
Miałem i Chcialem być z Wami,ale niestety Arietis wciąż na lądzie😓Po Niedzieli na wode w końcu!!! ... lepiej późno niż wcale😉
Może w tym roku zorganizować konkurs tańca na sztagu ? https://www.facebook.com/SailingUma/videos/2407107356246008/

VIII edycja regat Maristo Cup 2019! Najdłuższe regaty w kraju i drugie w akwenie morza Bałtyckiego. 600Nm rywalizacji Regaty SailBook Cup 2015 to najdłuższe regaty w kraju i drugie w akwenie morza Bałtyckiego, w których uczestnicy mają do pokonania ok. 600 NM.

Trasa prowadzi z Sopotu dookoła wysp Gotlandii (z pitstopem w Visby) i Gotska Sandön, które trzeba okrążyć prawą burtą, z metą w Sopocie. Ideą naszych regat jest przekonanie wszystkich żeglarzy-amatorów, że opinia o Bałtyku jako akwenie trudnym dla żeglugi jest błędna; chcemy popularyzować rejsy morskie i otworzyć Bałtyk dla wszystkich żeglarzy. Rywalizacja odbywa się w trzech grupach: ORC, KWR oraz Open. Oprócz klasyfikacji generalnej w poszczególnych grupach, pierwszy z etapów podliczany jest również oddzielnie, dając możliwość uczestnictwa jachtom zagranicznym. Regaty SailBook Cup zaliczane są do klasyfikacji Pucharu Bałtyku Południowego jako regaty morskie, które są premiowane dodatkowymi punktami. Śledzenie postępów jachtów będzie możliwe dzięki najnowszej technologii światowego lidera trackingu YellowBrick. Zgłoszenia do regat można dokonać na stronie internetowej, e-mailem: [email protected]. Do regat nie ma wpisowego! Informacje na bieżąco można śledzić na stronie www.sailbookcup.pl oraz www.sailbook.pl Wspieramy #Płynę dla Leo http://www.cchsnetwork.org/advisory-board/cchs-foundation

Misja: Otwieramy Bałtyk dla żeglarzy!

Witajcie Najwspanialsza Żeglarsko Rodzino 😊

Tradycyjnie o tej porze roku kupujemy na wyprzedażach nowe fraki, smokingi, sukienki i buty, w których zamierzamy oszołomić towarzystwo w czasie naszego żeglarskiego święta w Elblągu. Uroczyste zakończenie Maristo Cup oraz Bitwy o Gotland – czyli najdłuższych polskich regat bałtyckich i jednego z najtrudniejszych w Europie wyścigu – to gala godna tak poważnych żeglarskich wyzwań. Wręczenie nagród zwieńczone zabawą do białego rana to tradycja, której nie pozwolimy zniszczyć rozprzestrzeniającą się protezą nazywaną „zakończeniem on-line”.
Dlatego w związku z faktem, że „miłościwie nam panujący” właśnie ogłosili kolejne obostrzenia, które do 27 grudnia uniemożliwiają nam zorganizowanie zaplanowanej na 12 grudnia Gali postanowiliśmy nie odwoływać naszego święta ale przesunąć je na okres karnawału.
Liczymy na to, że od stycznia wróci chociaż cień normalności i będziemy już mogli Was zaprosić na wspólne fetowanie jakże udanych w tym roku regat.

Jeszcze przed świętami podamy nową datę imprezy – śledźcie zatem nasz profil, żeby nie przegapić tej jakże ważnej informacji.

Pozdrawiamy żeglarsko i życzymy zdrowia i radości🙂

#maristo #maristocup

trojmiasto.tv

Sztorm na molo w Sopocie

trojmiasto.tv Gdańsk, Gdynia, Sopot- noclegi, aktualne wydarzenia, imprezy, spektakle. Firmy, kino, wydarzenia, przewodnik, mapa, kwatery,hotele, noclegi

Miło czytać takie relacje o #MaristoCup2020 🙂👌

Mamy nadzieję, że przygotowujecie się już do kolejnej - 10. edycji tych naszych wspólnych regat?! 😀🎉😀🎉

#maristo #boja+

Maristo Cup za nami. 💪⛵️🥈Vetus Poland 🌊❤️ MARISTO.pl

MARISTO.pl

Maristo świętuje dziś swoje 5. urodziny! 🎊

Zapraszamy do wspólnego świętowania! 🤩

#maristo #maristocup

🎉 Maristo świętuje 5. urodziny! 🎉

Z tej okazji mamy przyjemność zaprosić wszystkich do wspólnego świętowania! 🎊🍾🎁

Tylko dziś z kodem ➡ N10C324 mamy dla Was w prezencie 10% rabatu na cały nieprzeceniony asortyment! 🤩🤩🤩

Zapraszamy do zakupów! 🎉

#maristo

I etap ❤️ Sopot - Visby ❤️

Wygląda jak flauta a 8kts na zegarze. Taki wchód powitał nas w drodze do Visby 🤗😱

youtube.com

Dancing Queen Racing Team

Cicho, ostro i piekielnie szybko. Maristo Cup z pokładu Tańczącej Królowej ❤️

Maristo Cup 2020

Sława, wywiady, wycieczki po zakładach pracy. Nasi zycięzcy nie mają lekko 😉

Sami jesteśmy ciekawi jutrzejszej audycji! 🤩

#maristo #maristocup2020 #sailbookcup2020 #boja+

Już jutro słuchajcie Radio Olsztyn, Studio Elbląg, bo około godziny 11:00-11:20 nasz skipper Tomasz Makowski opowie co nieco o udziale w Regaty Maristo Cup :) 💪. Serdecznie zapraszamy!

Jako pierwsi przeszli przez "wrota piekieł", jako pierwsi przecięli linię mety...
Pamiętajcie, że nie sztuką jest nabyć szybki jacht, ale nauczyć się wyciskać z niego cały drzemiący w nim potencjał 💪

#maristo #maristocup2020 #sailbookcup2020 #boja+

Scamp Team na nowym „Scamp 3” bije rekord trasy Sopot-Visby-Gotska-Sopot i wygrywa Maristo Cup!

Regaty Maristo Cup (dawniej Sailbook Cup) wystartowały 18 lipca 2020. Załoga Scamp Sailing Team wystartowała w grupie OPEN testując nowo-pozyskaną, offshore’ową jednostkę J/V HH42 „Scamp 3”. Pierwszy etap, Sopot-Visby odbył się przy niemal bezwietrznej aurze i przez pierwsze godziny wszystkie jachty walczyły na Zatoce o każdy lekki podmuch wiatru. Za Helem, na otwartym morzu, siła wiatru się nieco zwiększyła a jego kierunek pozwolił na postawienie Code 0 lub genakerów. Ponieważ według prognoz na środku Bałtyku miała być całkowita flauta, taktyk i nawigator teamu Scamp, Jakub Marciniak obrał dłuższą drogę płynąc dalej od środa wyżu aż pod wyspę Olandia. Kierunek ten zapewnił teamowi konsekwente dążenie do mety przy utrzymaniu prędkości. Cel został osiągnięty i po przebyciu ok. 220 nm załoga jachtu „Scamp 3” wygrała pierwszy etap regat pokonując trasę w 30h17minut.

Drugi etap, widący z Visby na północ aż za wyspę Gotska Sandon a potem do Sopotu wystartował w środę 22 lipca w samo południe. Przeważał kurs półwiatrem. Jachty przy zdecydowanie mocniejszym niż w pierwszym etapie wietrze miały do pokonania około 330 nm. Trasa tym razem była wymagająca ze względu na trudne warunki pogodowe obfitujące w burze, gradobicia, liczne szkwały i zmiany kierunku. Kilka jachtów z powodu awarii musiało się wycofać z regat.

Scamp 3 przebył ponad 330 milową trasę w 30 godzin i 7 minut! Zwycięstwo drugiego etapu i całych regat stało się faktem.
Co jednak najważniejsze, załoga Scamp 3 pobiła absolutny rekord przepłynięcia obu etapów (60h i 24 minuty) bijąc o prawie 20h (25%) wyniki wyśmienitych żeglarzy i znanych na naszym akwenie szybkich jachtów regatowych biorących wcześniej udział w tych regatach.

Maciej Gnatowski: Udział w Maristo Cup to dla nas powrót do tego cyklu regat po kilku latach, gdy zdobyliśmy podium płynąc na pierwszym zasłużonym Scampie (R/P 44 z 1986 roku).

Witold Karałow: Scamp 3 pomimo podobnej długości bardzo różni się od poprzedniej jednostki. HH42 to offshorowa jednostka, natomiast Soto było typowym jachtem do inshorowych wyścigów typu up & down. Mnogość nowych „patentów" nowego Scampa jest dla nas kolejnym, ciekawym wyzwaniem w rozwoju projektu Scamp Sailing Team.

Jakub Marciniak: Regaty do Visby i z powrotem miały być dla nas przede wszystkim testem nowego jachtu i solidnym treningiem. To był udany debiut, choć czekają nas jeszcze liczne treningi aby wszystko grało jak należy.

Piotr Obidziński: Popełniliśmy kilka błędów i dużo pracy przed nami, ale znaczące poprawienie dotychczasowego rekordu trasy tych regat pokazuje, ze zeszłoroczne sukcesy były wynikiem ciężkiej pracy i zgrania zespołu oraz potencjał nowej jednostki przed kampanią 21/22.

Załoga:
Andrzej Grabowski
Artur Manista
Jakub Skowroński

ALAB Brochocki ESS Audio Scamp Sailing Team powstał w 2015 roku rozpoczynając krajowe i zagraniczne starty na 30-letnim, zasłużonym jachcie z Adrmiral’s Cup (Reichel Pugh 44). W 2019 roku na jednostce typu Soto 40 załoga zdobyła m.in. brązowy medal Mistrzostw Europy ORC w Oxelosund.

Kilka "ciepłych" słów z pokładu Blue Horizon 👌 Dzięki takim zawodnikom, których zazdrości nam cała Europa, nasz program #boja+ dociera do coraz większej grupy potrzebujących 🙂 💪💪💪

#maristo #maristocup2020 #sailbookcup2020

Krew, pot i flauta, czyli wyniki Maristo Cup '20
Organizator ogłosił łaskawie 😉 wyniki tegorocznej edycji regat. W głównej grupie zwycięzcą została załoga jachtu 2easy 2- gratulacje!
Brak wiatru w pierwszym etapie i dodatkowo to, że płynęliśmy pod górkę znacznie przyczyniło się do słabego wyniku w tej części imprezy. Kreatywność taktyczna skippera także pozostawiła trochę do życzenia, ale cóż, taki mamy klimat (czasami).
Odbiliśmy sobie wszystko w drugim etapie, w którym wygraliśmy w głównej grupie KWR. Niestety to nie wystarczyło aby nadrobić stratę z pierwszej części regat i ostatecznie zakończyliśmy regaty na czwartej pozycji.
Duch walki załogi poddany został próbie na 20 mil przed Visby, ale siła i determinacja zwyciężyły.
Dziękuję bardzo całej załodze, konkurencji i organizerom regat. Tych, którzy nie mogli być w tym roku na trasie regat, informuję, że program BOJA+ ma się całkiem nieźle, a w porównaniu do kilku edycji wcześniej, mam wrażenie, że jest w stanie rozkwitu 🙈
Blue Horizon nie odpoczywa i dalej śmiga po Bałtyku. Krótki odpoczynek w weekend w gdańskiej marinie przy Starym Mieście i ruszamy dalej. Są ostatnie wolne miejsca na rejs na Bornholm od 8 do 15 sierpnia.

#maristocup #żeglarstwomorskie #regaty #bluehorizon #bałtyk #oceansails #żeglarstwo #jacht #żagle

maristocup.pl

Maristo Cup 2020 za rufą - Regaty Maristo Cup

Rywalizacja trwała do ostatniej mili! ⛵

Zwycięzcom Maristo Cup 2020 serdecznie gratulujemy! 🤝 Zrobiliście kawał dobrej, żeglarskiej roboty! 💪

Warto dodać, że każdy, kto ukończył trasę Sopot-Visby-Sopot, może i powinien czuć się wygranym. 👏

Jesteście ciekawi kto w tym roku stanął na podium? 🏆🥇🥈🥉

👉 https://maristocup.pl/pl/maristo-cup-2020-za-rufa/ 👈

Ryszard Świlski
Pomorskie
Miasto Sopot
Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk.
OceanTEAM
KOMPAS BTA
Bogmar
Polski Klub Morski (PKM)
Teknos-Oliva
SailBook.pl
Konsal

maristocup.pl Regaty sezonu za nami! Po raz dziewiąty najtwardsze 24 załogi z całej Polski stanęły w szranki na bałtyckiej trasie Sopot - Visby - Sopot. Jak było?

youtube.com

Prawdziwy Smak Północy – pomorskie

Przy odrobinie wyobraźni... 🤔 a gdyby tak zamienić "Nasz Specjal" na "Nasze Regaty"?

Mielibyśmy idealny spot promujący X edycję Maristo Cup! 😎

P.S. Z pewnością dobre, bo z Warmii! 🇵🇱👌

#maristo #maristocup2021 #sailbookcup2021 #boja+

Północ smakuje inaczej. Północ smakuje naprawdę. To smak tego, co unikalne, co nasze, co wytrzymuje próbę czasu. Tak jak nasz Specjal, który powstaje właśnie...

Wiatr, woda i radość⛵️🌤🌬😎💙 – czyli nasze żeglarskie święto w pigułce🥰
Twarze zawodników na starcie Maristo Cup potwierdzają, że mamy najradośniejsze regaty na świecie😎😍🙂🙃🤩

Wkrótce pełna relacja z tegorocznej edycji, a tymczasem kilka ujęć ze startu⛵️⛵️📷🎥 by Anna Komosińska
Zachęcamy również do przesyłania Waszych zdjęć i relacji z łódek👉⛵️🎥📷😍

Regaty o Puchar Korsarza

Mirabell
Czarodziejka
2020

Kolejny „trening kondycyjny„ już za tydzień ;) ZAPRASZAMY!!!

1 SIERPNIA - 9 REGATY O PUCHAR KORSARZA!🔥🔥🔥
👉Polski Klub Morski zaprasza Kapitanów i załogi jachtów morskich na 9 REGATY KORSARZA.
👉Regaty odbędą się za tydzień, 1 sierpnia 2020r.
👉Portem Regat będzie tradycyjnie Bastion Wschodni Twierdzy Wisłoujście - Port PKM.
👉Nagrodą główną Regat jest Puchar Przechodni KORSARZA -replika nagrody z 1936 roku którą kpt Tadeusz Prechitko na jachcie KORSARZ zdobył w regatach olimpijskich w Kilonii- ufundowana przez Pomorski Związek Żeglarski Współorganizator Regat. Zwycięzca ( w tej edycji w KWR ) zostanie uwieczniony stosowną mosiężną tabliczką umocowaną w obudowie i zgodnie z Regulaminem przez 1/2 roku będzie w Jego posiadaniu.
Kontakt: Komandor Piotr Mroczek, tel: 602 249 490
ZAPRASZAMY!

Dzisiejszej nocy 3 najdzielniejsze jednostki zakończyły tegoroczne wydarzenie sezonu przecinając linię mety 🥳🏆

Fierce Hangover V 03:59
Verity 04:05
Kompis 04:45

Pozycje na mecie nie odzwierciedlają rzeczywistego wyniku - ich czas zostanie przeliczony uwzględniając właściwości nautyczne kadłubów. Tym samym tegoroczne morskie Maristo Cup przechodzi do historii... 😔

W roku dwóch dwudziestek załogi zaliczyły pełną paletę warunków pogodowych. W pierwszym etapie wszystko to, co najprzyjemniejsze, po surowy marsz przez spieniony Bałtyk w drugim etapie. Padło kilkanaście rekordów prędkości, nastąpiło kilka awarii, trudnych decyzji o rezygnacji... jednym słowem wszystko to, co może dać tylko żeglarstwo morskie w przeciągu jednego tygodnia 🌊⛵

Dziękujemy wszystkim, którzy współtworzyli to wydarzenie! Wspólnie budujemy pozytywne oblicze żeglarstwa morskiego 💙

----

Mieczysław Struk
Jacek Karnowski Prezydent Miasta Sopotu
Jerzy Wcisła - Senator RP
Ryszard Świlski
Pomorskie
Sopot
Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk.
OceanTEAM
KOMPAS BTA
Bogmar
Polski Klub Morski (PKM)
Teknos-Oliva
SailBook.pl
Konsal

Diamant 650 prowadzony przez Krzysztofa Kołakowskiego wraz z synem, po raz pierwszy pokazali nam na co stać tego małego bolida. ⛵️👌✊🙌💪

Pozycja na mecie w grupie generalnej nie pozostawia najmniejszych watpliwości jaka tam była „jazda” 😎

#maristo #maristocup2020 #sailbookcup2020 #boja+

Kolejny raz pokonali wszystkie przeciwności losu i zrobili TO! O godzinie 1:45 załoga Facilla przekroczyła linię mety, po standardowym już pojedynku z "nieugiętym" Helem i przekorną ciszą Zatoki Gdańskiej. 💪⛵

Na szlaku pozostają wciąż trzy załogi z Warmii i Mazur: Kompiss, Verity oraz Fierce Hangover V.

Mamy kolejny rekord! 🏅

Jacht z niewątpliwie najbogatszą historią spośród startujących jednostek, 14 metrów długości, ponad 15t wagi… czyli legendarny Copernicus z Yacht Klub Stal Gdynia, na pokładzie którego, po raz kolejny żeglowała najstarsza załoga, ukończył trasę drugiego etapu regat w czasie 46h38min, osiągając średnią prędkość 7,7 knt.

Uwierzcie nam, tam nie było miękkiej gry!

#maristo #maristocup2020 #sailbookcup2020 #boja+

Cztery jednostki ciągle w grze! ⛵️⛵️⛵️⛵️

Facil, Fierce Hangover V, Kompiss oraz Verity, czyli mocna ekipa z Warmii i Mazur, konsekwentnie zbliżają się do linii mety! Jesienna pogoda drugiego etapu nie rozpieszcza… czy zdążą przed kolejną porcją ciszy wyrównawczej?! 🤔

---

W międzyczasie kolejne dwie jednostki przekroczyły linię mety:
💪 Diamant 650 - 11:32 (OPEN)
💪 Ocean Team - 14:00 (OPEN)
Kapitan Grzegorz Rać oswaja się z jednostką przed startem w tegorocznej Bitwie o Gotland i jak widać jednostka i skipper są gotowi! 😎

---

S/y Flogger, na skutek awarii jarzma steru, zmuszony był do użycia silnika oraz asysty, a w efekcie holowania do mariny Sopot… a to wszystko na kilka mil przed metą! Pech… 😞

#maristo #maristocup2020 #sailbookcup2020 #boja+

Regaty regatami... a tymczasem uczymy naszych nowych poddanych „bekać” po Polsku 😅 Bo Polskie „bekanie” jest najlepsze i cały świat nam tego zazdrości... 🤷🏼‍♀️😅

W grze pozostali najwytrwalsi! 💪

Przebijając się przez spienione bałtyckie fale, smagani zachodnim wichrem, konsekwentnie maszerowali w ciszy ku mecie. 🌊🌊🌊

Jedno jest pewne - każda załoga, która pokonała całą trasę, przekraczając linię mety w Sopocie, jest bezapelacyjnie zwycięzcą! 🏅
(Piszemy to jako jedni z poległych w tym boju, więc tym bardziej wyrazy uznania!)

Warto wspomnieć, że na s/y Purga, wśród „ludzi ze Stali”, w załodze jest 11-letnia Marysia (najmłodsza uczestniczka regat), która dzielnie znosiła trudy morskiej żeglugi! Wielkie gratulacje! 👏

Przez noc linię mety przecięła kolejna część naszego peletonu bolidów Wyprawy Maristowej:
💪 Dancing Queen 00:52 (OPEN)
💪 Oiler.pl 02:41 (OPEN)
💪 2 Easy2 04:33:37 (KWR)
💪 Odyssey 04:33:37 (OPEN)
💪 Bee Wet 05:04:07 (OPEN)
💪 Blue Horizon 5:23:45 (KWR)
💪 Vetus Polska 08:48 (KWR)
💪 Purga 08:55 (KWR)
💪 Copernicus 10:38 (OPEN)

#maristo #maristocup2020 #sailbookcup2020 #boja+

P.S. Przedstawiamy czasy podane organizatorowi przez Kapitanów. Oficjalne wyniki podamy po spłynięciu całego peletonu.

;)

Prawda, że świetny materiał promocyjny na Maristo Cup 2021? 😉

„Jeszcze cieple” zdjęcie z pokładu Scamp 3 😎😎😎

Najszybsi już świętują ! 🍾🍾🍾⛵️⛵️⛵️🍾🍾🍾 Załoga Scamp 3 właśnie zacumowała w marinie, gdzie udało nam się ich powitać i skłonić do tradycyjnego zroszenia załogi szampanem🍾🍾🍾

📷 Anna Komosińska

Szykuje się kolejny rekord w grupie OPEN! 🥳
Cała Europa wstrzymała oddech, a tymczasem nasz polski Scamp 3 rozbił bank blisko dobowym przelotem z Visby, zachaczając o Gotska Sandon i jak orzeł dopadając mety w Sopocie o godzinie 18:07!!! Zapowiadało się szybko i mokro, ale żeby aż tak?! Są granice jak mawiają wopiści 😉
Teraz to już na pewno cały świat nam zazdrości! 😎🤩

Zdjęcie z mety z pokładu Scamp 3 📸

Scamp

Jesteśmy na wysokości Jastarni! Wiatr mocniejszy to i speed max nawet 22 kts 😳😳🤷‍♂️🤷‍♂️🙈🙈 zapowiada się 320 nm w 29h 🍾😊 Regaty Maristo Cup

Niestety kolejna jednostka opuszcza arenę regat😕⛵️ - tym razem padło na Quick Livenera, który toczył pojedynek z 2easy2, próbując po raz czwarty zdobyć srebrny puchar.

Niestety choroba morska spowodowana zafalowaniem oraz dość niepomyślne prognozy na jutrzejszy dzień zmusiły kapitana do podjęcia tej trudnej decyzji... safety first - zawsze na pierwszym miejscu👍👊

Scamp

Czasem słońce czasem... wali gradem 🙂 Opuszczamy Gotlandię pędząc do Sopotu na metę Regaty Maristo Cup 🤘
Kancelaria Brochocki / ALAB laboratoria / ESS Audio / Marina Yacht Park

Za wyspą czeka na nas komitet powitalny w drodze do Polski...
Czy na pewno mamy wracać..? 🤔

Ruletka pogodowa trwa...
Pierwsze jachty już za boją zwrotną (Wyspa Gotska Sandon), siła wiatru wzrosła w szkwałach do 25 knt. Zapowiada się szybka jazda na południe.

Kolejny jacht opuszcza nasz marsz ku victorii - tym razem s/y Haddock pod Jarosławem Żbikowskim, którego jedyny załogant (i syn jednocześnie) uległ podstępnej chorobie morskiej.

Our Story

Regaty Maristo Cup (daw. SailBook Cup) to najdłuższe regaty w kraju i drugie w akwenie morza Bałtyckiego, w których uczestnicy mają do pokonania ok. 600 NM. Trasa prowadzi z Sopotu dookoła wysp Gotlandii (z pitstopem w Visby) i Gotska Sandön, które trzeba okrążyć prawą burtą, z metą w Sopocie. Ideą naszych regat jest przekonanie wszystkich żeglarzy-amatorów, że opinia o Bałtyku jako akwenie trudnym dla żeglugi jest błędna; chcemy popularyzować rejsy morskie i otworzyć Bałtyk dla wszystkich żeglarzy. Rywalizacja odbywa się w trzech grupach: ORC, KWR oraz Open. Oprócz klasyfikacji generalnej w poszczególnych grupach, pierwszy z etapów podliczany jest również oddzielnie, dając możliwość uczestnictwa jachtom zagranicznym. Śledzenie postępów jachtów będzie możliwe dzięki najnowszej technologii światowego lidera trackingu YellowBrick. Zgłoszenia do regat można dokonać na stronie internetowej, e-mailem: [email protected]. Informacje na bieżąco można śledzić na stronie www.sailbookcup.pl oraz www.sailbook.pl

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Siłownia I Obiekt Sportowy w Rumia?

Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Telefon

Strona Internetowa

maristocup.pl

Adres

Grunwaldzka 6
84-230
Inne Rumia siłownie i obiekty sportowe (pokaż wszystkie)
KRAV MAGA Rumia KRAV MAGA Rumia
Ul. Szkutników 3
Rumia, 84-230

Zajęcia dla dzieci Poniedziałki 17:30-18:15 Zajęcia dla dorosłych Poniedziałki - stójka - 18:30-20:30 Środy - parter - 18:30-20:30 Piątki - stójka - 18:30 - 20:30

Klub Sportowy Karate "Sakura" Rumia Klub Sportowy Karate "Sakura" Rumia
Ul. Gdańska 14/65
Rumia, 84-230

Klub powstał z inicjatywy osób ćwiczących Karate Shotokan werjse sportową WKF. Głównymi założycielami byli Andrzej Kostun, Rafał Brodecki, Adam Dominik i Sławomir Piłat.

Citygym Citygym
Starowiejska 9
Rumia, 84-230

Najlepszy w Rumi Klub Fitness. Sala aerobowa, wolne ciężary, cardio aerobic to część naszej oferty. Korzystamy wyłącznie z najlepszego sprzętu i kadry.

Palarnia Kawy J.J. Darboven Palarnia Kawy J.J. Darboven
Ul. Stoczniowców 2A
Rumia, 84-230

Palarnia kawy jakości speciality. Bazując na ponad 150 latach doświadczenia naszej firmy matki w Hamburgu, teraz rzemieślniczo palimy kawę na Pomorzu.

Szkoła Sportów Walki Champion RUMIA Szkoła Sportów Walki Champion RUMIA
Ul. Mickiewicza 49 MOSiR

Aktualności nt. Szkoły Sportów Walki Champion w Rumi

CrossBox Kaszuby CrossBox Kaszuby
Roszczynialskiego 4
Rumia, 84-230

Crossbox Kaszuby - stworzone z pasji do treningu. Karnet beginners za jedyne 159 zł, sprawdź nas! Kameralne grupy, opieka trenera i rodzinna atmosfera gwarantowane :)

Stajnia Carlos Stajnia Carlos
Rumia

Trenuj pod okiem profesjonalistów w jednym z najlepszych ośrodków jeździeckich w Polsce! Prowadzimy jazdy dla amatorów oraz zaawansowanych jeźdźców.

Aikido Rumia Aikido Rumia
Ul. Sienkiewicza 30
Rumia, 84-230

Aikido Rumia Hinomaru Dojo to klub aikido, podlegający pod Autonomiczną Akademię Aikido oraz Aikido Foundation. WIęcej informacji: www.3aikido.eu

BMX Rumia Team BMX Rumia Team

bmx-y naszą pasją !

TPS RUMIA TPS RUMIA
Mickiewicza 49
Rumia, 84-230

TPS Rumia - Towarzystwo Przyjaciół Siatkówki Rumia, klub sportowy, którego tradycje siatkarskie sięgają 2003 roku.